Nou, hier komen ze - Nederland (woon ik) - België (ontelbaar x) - Duitsland (ontelbaar x) - Zwitserland (ontelbaar x) - Frankrijk (5x) - Oostenrijk (1x) - Zuid Afrika (4x) - Italië (1x) - Dubai (op het vliegveld naar Zuid Afrika ) - Dit jaar is Griekenland aan de beurt!
Rytir
Geplaatst: 26-06-13 13:03
In Europa: Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje, Griekenland, Hongarije.
Italie is mijn favo kampeerland, vind het altijd lekker beetje dobberen op het meer. kleine plaatsjes bezoeken Schotland was ook heel gaaf. veel oude kastelen gezien en braveheart achter na gereisd
Belgie Duitsland Frankrijk Engeland Oostenrijk Portugal Cyprus Egypte Israel Marokko Tunesie
Moeilijk om te zeggen wat nou het meest indrukwekkend was. Belgie en Nederland zijn dan wel saai, maar dat is logisch.... Portugal en Cyprus vond ik niet heel bijzonder, maar misschien heb ik niet de juiste dingen gedaan/gezien. Bovendien was het echt enorm heet tijdens die vakanties, dus dat was veel bij het water hangen, terwijl ik er juist van houd om iets te zien/doen.
Nederland België Duitsland Frankrijk Spanje Engeland Polen Cuba Hong Kong Australië Indonesië
Ben nog helemaal niet veel binnen Europa op vakantie geweest, m'n ouders wilden altijd ieder jaar naar Frankrijk. Hoog op mijn lijstje staan Canada (broer gaat er wonen vanaf volgende maand), Maleisië en Thailand, Slovenië (schoonzus komt er vandaan) en wil graag nog wat zien van Zuid-Amerika (Peru of Argentinië).
en dan toch wel de leukste/mooiste van allemaal: amerika
Yasmine
Geplaatst: 28-06-13 20:56
België (duh ) Nederland Frankrijk Italië Engeland, Wales, Ierland en Schotland Zweden Denemarken Duitsland Zwitserland Luxemburg Malta Canada Amerika (35 van de 52 staten, ik ga voor de 52 ) En in de zomer komen ook Australië en Hong Kong erbij