Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Babeth schreef:Mijn duurste reis is nog steeds bezig. Een jaar australie en azie. 5 weken geleden vertrokken en heb de tijd van mijn leven!
urselin schreef:Yv_ schreef:Mijn duurste reis in verhouding was de eerste keer dat ik in New York was. Niet de reis an sich, maar wel het achterlijke shoppen daar . Was 3000 euro kwijt voor 3 nachtjes.
Goed geshopt Yv Toch niet allemaal nagellakjes hè?
Hier is de - tot nu toe - duurste reis naar Indonesië geweest.
Maar vooral omdat het een georganiseerde groepsrondreis was.
De reis dit jaar zal dat wel overtreffen, bijna zes weken naar Australië met budget van 5.000 euro (excl. ticket).
Volgend jaar hopelijk een reis naar USA/Canada of naar Thailand
Yv_ schreef:natuurlijk! Dat is dan dus wel pas volgende zomer al het eten word daar geïmporteerd dus dat is wel duur en we willen daar ook once in a lifetime dingen doen zoals met haaien zwemmen en paragliden. Ik kan bijna niet wachten! Moet alleen dan wel nu al vrij gaan vragen op mn werk en dat kan nog lastig worden aangezien we alleen in het hoogseizoen kunnenDat valt nog enigszins mee Moonsparkle, ik zou denken dat je met zo'n reis het dubbele kwijt zou zijn!
Al is en blijft het natuurlijk een klap geld..
Als jullie gaan, wel een fotoverslagje he ...
Yv_ schreef:Ik zit hier echt hardop te lachen
Maar nee hoor, dat was meer de 2de keer NY .
Wanneer ga je naar Australie? óntzettend gaaf , ben wel een beetje jaloers .
Ik wil dolgraag een combinatiereis Canada en Alaska doen (ooit, budget gaat het voorlopig even neit toelaten haha), maar twijfel heel erg om het georganiseerd te doen of zelf.. Hoe is die groepsreis bevallen? Kon je lang genoeg op plaatsen blijven waar je wilde of was het eigenlijk allemaal net te kort?