Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flyfly schreef:Ze wisselen wel degelijk elk jaar de starttijden. Anders zouden altijd dezelfde mensen op een bepaalde dag een vroege start hebben. Vorig jaar in de 2e groep moeten inschrijven omdat we in 2011 niet hebben gelopen. Toen hadden we op dinsdag en donderdag de vroege start. Dit jaar in de eerste groep ingeschreven maar op het allerlaatst. Omdat er al zoveel deelname was is hebben ze de letters opgeschoven. Normaal is het A tm N en nu is het tm M. Mijn vriendin heeft N en ik heb een P. We zouden dus verschillende starttijden hebben. Maar door de verandering kunnen we gelijk starten. Het heeft niks te maken met hoe vaak je al hebt uitgelopen. Als je een jaar overslaat moet je in de 2e groep opgeven dus hoe vaker je hebt gelopen hoe vroeger in het alfabet gaat echt niet op.
Dus die Vierdaagse wordt hem niet echt meer. Voel me wel schuldig tegenover degenen die uitgeloot zijn, want ik ben nu zo'n sukkel die wel een startbewijs heeft, maar niet aan de start zal staan.
, net voor de daadwerkelijke heuvels gingen we uiteen omdat ik een (langere) pauze nodig had, dit hadden we van te voren afgesproken. De heuvels zelf waren piece of cake... ik liep op een hoog tempo achter militairen aan en had ze achter de rug voor ik het wist. De heuvels voor de 7 heuvelen had ik meer moeite mee.
. Het feit dat ik al 120 km in de benen had gaf genoeg motivatie om die laatste dag ook te doen. Mijn lieve vriend van de vorige dag nam mij weer op sleeptouw. De laatste dag was wel de dag van de meeste lichamelijke ongemakken, op gang komen ging redelijk door mijn wandelgenoot, maar mijn knieën en heupen begonnen bij ieder viaduct/bruggetje/heuveltje meer te protesteren en aangezien ik dwangmatig mijn kaart in de gaten hield waar we zaten kon ik ieder obstakel ook aan zien komen op de kaart.