Dallista schreef:Ik heb twee keer in Monument Valley gereden. Bryce sprak me minder aan, omdat dat meer stapwerk e.d. is, maar in Monument Valley kan je bij een stable met een Native American meegaan, en als ze zien dat je rij-ervaring hebt, laten ze je in rengalop over de vlaktes. Niet goedkoop, wel zeer gaaf. Neem aan dat het nog steeds zo is, het was echt hun business toen (in 1999 en 200...5, denk ik).
edit: hihihi, kan me nog herinneren, we waren toen met vier mensen, twee zonder rij-ervaring, plus dus twee mensen die wel goed konden rijden. Stapte de man ineens van zijn paard, pakte een stokje, en tekende in het rode zand een route, "And then you turn left by that rock that looks like a..." enzovoorts. Mochten we een stuk alleen, en zouden we hem en de andere twee wel weer opwachten, *grin*. Heerlijk.
Haha Dallista, zo'n ervaring heb ik er ook gemaakt. Ik was samen met mijn oom en tante die allebei nog nooit op een paard gezeten hadden. Ik ging er met de indiaan in volle galop vandoor en de paarden van mijn oom en tante bleven op hun dooie gemak verder stappen. Op een gegeven moment werd hij zo overmoedig dat hij achterop mijn paard sprong
, echt geweldig