Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uiteindelijk hebben we de storm gelukkig over ons heen gehad en is de grond weer een stuk minder droog.
), supergaaf
Mocht ik binnenkort weer richting samenleving gaan upload ik daar ook wat foto's van. Oh en dus de foto's van de 2 enorm schattige veulentjes die hier naast het huis lopen
Ah, was het internet maar beter haha.
En hij vondt het allemaal ook maar prima, heeft bij iedereen om zijn nek gehangen, werd constant verplaatst door dronken malloten en helemaal geen protest of wat dan ook

Ach, ik ben naar Australie gekomen omdat ik fietsend wilde reizen en ik dacht dat dit daar wel een land voor was, heb pas 1 keer een fiets aangeraakt
Ik ben niet zo van het inlezen, plannen en voorbereiden, heb daar helaas geen geduld voor.
Voor de vorm dan ook maar meteen zichtbaar, ik hoop dat niemand er problemen mee heeft, zelf vind ik het geen schokkende foto maar ik heb het dan ook allemaal zien gebeuren dus dat is niet echt vergelijkbaar. Dier is met 1 perfect hoofdschot gedood, vers uit de weide gehaald, zo goed als stressloos. Erg fijn om te zien dat het ook zo kan 

en de foto is vrij donker, ik zal eens kijken of ik hem wat lichter kan krijgen zonder dat ik hem minder fijn vind om naar te kijken
Consumptie dus, vlees voor de komende 3 maanden (het blijft me verbazen hoeveel vlees ze hier eten, mijn hollandse stamppot met gehaktballen viel erg in de smaak maar ze hadden toch graag 3 gehaktballen (ook van deze koe overigens) meer gehad..
).
(de zoon is sinds gister voor een weekje weg, dat helpt, die brengt halve dagen door op het internet
)

Het is nog even wennen aan die nieuwe lens, maar wat een heerlijk ding! Overigens zijn alleen de foto's van de weaners en de honden daarmee gemaakt, de andere zijn al iets ouder. Binnenkort gaan de veulens met moeders trouwens richting stallen zodat er wat met de veulens gewerkt kan worden (gewerkt, laten we zeggen 'handtam' gemaakt kunnen worden). Dit veulen is mijn favo en kroelt al terug maar de andere 2 zijn nog amper aan te raken. Helemaal zin om met ze aan de slag te gaan haha
Gister al een opwarminkje gehad, mocht de weaners naar hun paddock brengen te paard, wat een heerlijke rit was dat zeg. Er zat nog een noodgedwongen rengalopje in ook, aangezien ik de lead al niet meer kon zien toen ik me herinnerde dat ik de main gate moest sluiten voor ze daar waren. Liepen ze toch al bijna in de megapaddock aan het eind, oeps
Arme oude Tammy, ach, heeft ze in ieder geval aan haar buikje kunnen werken haha.

)
heel lief! Mooie foto's weer en veel plezier met de paarden Ies!
En de zoon hier, grapjas, wilde me wel een lift geven (ik was op dat moment in de auto, maar was eruit gekomen om te voet te helpen omdat ze ze niet heel makkelijk konden houden (het was niet de bedoeling dat ze terug renden) en was nogal ver van de auto geraakt), paard helemaal over de rooie natuurlijk "jump off, jump off!" (ik bang dat ik geschopt zou worden of zou vallen terwijl ik het deed maar ging bijzonder goed), hoorde ik later dat hij er daarvoor al eens vanaf was gevallen omdat het paard een leuke rodeosessie had gedaan. Leuk hoor, bedankt voor de lift