Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXLiekeXx schreef:De mensen die hier reageren, is het nou serieus? Of is het meer dromen?
Voor mij is het serieus, ik ga niet meer terug naar Nederland. In ieder geval niet voor lange tijd.
xXLiekeXx schreef:De mensen die hier reageren, is het nou serieus? Of is het meer dromen?
Voor mij is het serieus, ik ga niet meer terug naar Nederland. In ieder geval niet voor lange tijd.
Vickz schreef:lennylenny schreef:Ik woon in het noorden van de provincie Alberta in Canada. Ruige natuur, veel meren, veel wildlife, echte warme zomers en echt koude winters. Ik vind het geweldig. Alhoewel de zomer wel ietsje langer mag duren.. maar goed, je kan niet alles hebben!
wauw jaloers! Canada lijkt me geweldig! ookal ken ik het alleen van tv, maar bij de beelden van de natuur daar droom ik al volledig weg!
Ik lees wel op je profiel dat je je paardje in NL hebt gelaten, dat zou ik nou echt niet kunnen! Is ze nog van jou? Of is ze verkocht? Hoe doe je dat dan?