Walibi Fright Nights 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cass1991

Re: Walibi Fright Nights 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 19:55

ik neem zo weinig mogelijk mee! hou niet zo van een zware tas hahah! gewoon me telefoon, portomonee en natuurlijk de entreekaartjes en de kaartjes van de spookhuizen! ;) maar dat is allemaal papier! verder eet ik op zo'n dag niet heel veel dus koop het lekker daar! :)
oooh en natuurlijk mijn digitale camera! :D

ik ga niet met een bokker, maar met me zus en haar vriend(en zijn broertje) en 2 vriendinnen en hun vriend, en natuurlijk mijn eigen vriend! :+:

kan bijna niet wachten! morgen nog werken en dan lekker luieren en optijd naar bed hahahha!(des te eerder is het zondag!) :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 21:44

Wij gaan morgen :D ga hier rond 12.15 weg!

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:50

Ik ben er met een half uurtje! zoveel zin in!! Lekker griezelen vanavond! voor nu blijft het mooie weer nog even uit maar als het goed is word het beter vanmiddag!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:58

Wij zijn gisteeen geweest! Was leuk!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 10:26

Ik heb eerst ff hondentraining en dan ga ik rijden. Ben er tegen 14u denk ik. Heb in ieder geval een rode rugtas en een paardenjas aan.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:57

Ik ben gister geweest, was erg leuk. Eddie de clown was geweldig, hebben een half uur staan kijken bij die fotoshoot hoe hij al die mensen belachelijk zat te maken. :))

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:18

Was echt geweldig! Heb de longen uit mn lijf gegild. Vooral funhouse of fear vond ik érg eng! Ben 2x weg gerent en 1x zo hard geschrokken dat ik niet eens kon gillen. Iedereen lachte me uit :') Was érg geslaagd! Gaan volgend jaar zeker weer!

Alleen de wachtrij bij funhouse was erg lang. Gelukkig stonden er gezellige mensen achter ons dus hebben wat gelachen. :)

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:29

Ik ben vorige weekend geweest en dit weekend ook. Volgend weekend ga ik weer! Wat alleen jammer was, vorige
week zaterdag was het veel leuker dan deze zaterdag, het was toen veel minder druk en in de speed of sound kon je gewoon doorlopen, op sommige tijden zat de S of S half vol!

Die kettingzagen zijn vooral heel eng! Ik zou ook wat achtbanen voor in het donker bewaren want das echt super leuk om tezien vooral de Goliath! Maar ik heb een pas dus ik hoef alleen de spookhuizen te betalen.

Ik weet trouwens niet of je Monster mag meenemen, deze zaterdag was er tassen controle ik had cola mee en dat siste natuurlijk omdat het in me tas aan het schudden wat, die gozer dacht dat ik als 13jarig meisje champagne mee had :Y)
En er word Monster verkocht in het park dus ik weet niet of je het mee mag nemen. Volgens mij was Monster 3,50€!! -O-

Veel plezier allemaal!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:14

Kom er net achter dat mijn rugtas bruin is :+. Hondentraining liep erg uit, zijn nu net pas thuis. Even omkleden en telefoon 3 tellen aan de lader, en dan gaan we rijden. Als jullie op de parkeerplaats een oudere groene Landrover zien staan met daarop "Bego Stalexploitatie", schrijf even je Boktnaam in het saharastof op de moterkap :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:19

ik vond er niet zoveel aan eigenlijk, t was mn geld niet waard

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:51

Wij staan muurvast op de A12 :(

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 15:01

Lillian__ schreef:
ik vond er niet zoveel aan eigenlijk, t was mn geld niet waard

Echt niet? :=

Balen Utixo!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:38

nee, ik had dr echt meer van verwacht...
ik kom dr net achter dat een paar van de clowns bij het funhouse of fear mensen zijn die bij mij op school hadden gezeten, ik was niet echt onder de indruk van hun haha.
ik had 2 of 3 schrik momenten... die gozer met de ijzeren staaf was trouwens echt lame xD

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:41

Haha, das wel jammer dan! Ik ben zelf nogal bang aangelegd voor enge mensen (dieren totaal niet, maar mensen bah). Heb dan ook behoorlijk vaak geschrokken in het huis! Ook van dingen die ik wel verwacht had. Zie je iemand zitten en dan toch schrikken := (maar die bij die maskers schrokken we heeul erg van!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:48

ik schrok alleen van dat wijf in die kooi die in een keer gillend dr kop naar buiten stak haha, en toen we het huis uitliepen stond dr in 1 keer zo'n gast met een schep, die vond ik ook wel eng haha en veder in het park... ja op een gegeven moment stond eddy achter me haha, ik stond rustig over het water uit te kijken met een peuk in mn bek, legt ie zo in een keer 2 handen op mn schouders, ja dan vlieg ik wel even een km de lucht in haha

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:08

gister was mijn telefoon heel snel uitgevallen dus kon niet meer meelezen! heb geen groene landrover gezien, wij waren zo vroeg dat wij helemaal vooraan bij de ingang konden parkeren! :D

het was wel erg druk dus wij hebben psycho shock laten vallen! we hadden ook zo last van onze voeten en dat trok ook al helemaal door in onze benen, dus de keuze gemaakt tussen the villa en psycko shock, en wij wouden erg graag nog the villa in omdat we die leuker vonden!
eddie hebben wij helemaal niet meer gezien, maar in haunted holiday stond er of een look-a-like of de echte, we vroegen wel ben jij eddie..toen zei die nee gordon! hahah! dus dat weten we niet zeker!

al met al wel weer echt een leuke dag gehad, maar wel besloten dat wij volgend jaar of de rip passen nemen of later weggaan, want die wachtrijen zijn echt zoooo lang!

utixo: heb je een leuke dag gehad gister? :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:12

Uiteindelijk om 17u in het park, direct naar de Villa doorgelopen. We hebben wel alle huizen gehad, wachtrij bij Psychoshock viel heel erg mee. De echte Eddy stond bij de Meet and Greet, de 2 in de Haunted Houses waren nep. Veel spoken met humor!Op de terugweg heb ik nog een file in de Flevopolder veroorzaakt, de Landrover heeft altijd veel last van luchtweerstand, zodra ik harder dan 60 ging slingerde ik bijna van de weg af. Dus met 60 de polder uitgetuft ,en pas op de snelweg wat vlotter kunnen rijden. Al met al ws het wel weer geslaagd.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:03

ja klopt dat de echte eddie bij de meet en greet stond, maar dat begon pas om 7 uur en wij liepen als 1 van de eerste in haunted holidays denk rond kwart over 6, dus vandaar mijn twijfel ;) want hij leek wel echt :o

heb even proberen uit te rekenen hoevaak ik al ben geweest maar kom er niet uit hahah ook niet met internet, weet wel dat het eerste spookhuis waar ik in ben geweest daar was mystery ranch, maar staat dat die tussen 2005-2007 was, en 2007 was het jaar dat eddie werd gecreeerd, en volgens mij heb ik daarvoor 2 jaar de eindshow van dr shock gezien...nja ik ga al een hele tijd! maar mijn conclusie is wel een beetje dat het minder eng is(misschien ook door me leeftijd :P ) en meer grof.. gaan er al meer mensen zolang?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:10

Ik ben ook afgelopen jaren geweest. Inderdaad met de Mystery Ranch en dat spookhuis over dokter Shock. Vond die ook veel enger allemaal, of het ligt inderdaad aan de leeftijd. Schrik nu niet meer zo snel.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:10

Ik ga zondag met een vriendin en 3 vrienden :))
Helaas geen Haunted Houses dit jaar, maar dat mag de pret niet bedrukken want het park is 's avonds ook leuk zat!
Heb er weer zin in!

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:13

Mijn vriend en ik gaan ook dit jaar weer naar Walibi Fright Nights! A.s. zaterdag al. Heb er weer zin in! Als jullie iemand continue horen gillen of er wikkelt ineens iemand om je arm: That's me :D

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:17

Ik ben de eerste week heen geweest :D Ik was nog nooit in een pretpark geweest, laat staan in een 8baan :o :(:)
Nou.... ik ben in allemaal geweest en ik heb me verschrikkelijk goed vermaakt! De mensen daar waren echt heel eng snachts !
In ben naar het funhouse van eddy geweest en toen wenke een monster mij om op het podium te komen, daar
heb ik voor 500 mensen ofzo het dansje van gangnamstyle gedaan :+ Het funhouse zelf (dat hiervoor was in de rij van ander half uur) was ook mega eng! ben me helemaal kapot geschrokken :P in het donker in de achtbaan is ook zo mega leuk! :D

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:21

Ik ga ook zondag! Wij gaan met een grote groep dus dan kan ik me vast wel ergens verstoppen want ik ben echt 'n schijtluis, ik vond het gewoon in het park ieder jaar al doodeng en nu hebben die mannen ook nog van die haunted houses kaartjes gekocht, help.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:55

Veel plezier :D

Had gister een heel leuk filmpje op youtube. maar kan hem nergens meer vinden :') Volgens mij was het 2012 maar weet dit niet meer zeker. je kreeg aantal stukken uit alle huizen en zag ook mensen met de ''echte cameras'' staan. Dus niet zomaar een mobiel opnamen oid..

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:59

mag ik mij er ook melden :D

Ik ga woensdag avond met de ''stalbaas'' , heb er best wel zin in,, ff lekker weg, en nergens aan denken, en hoop lol beleven :)