USA 2012 - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: USA 2012 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:31

Ik vertrek volgende week alweer naar NL....

Nog iemand die antwoord op mijn vraag heeft? :P ik blijf het vragen, want ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met een terug reis vanuit een klein vliegveld in Amerika...

Verder ben ik quarters aan het sparen van alle staten. Heb er nu 20 :P de rest van mijn kleingeld geef ik aan een goed doel :j

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:34

Wat was je vraag?

En quarters ben ik ook aan het sparen - heb er al 45 :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:37

Of je online moet inchecken voor je terugvlucht en hoeveel uur aangeraden word om van te voren aanwezig te zijn :P mijn vliegtuig vertrekt om 6:22 in de ochtend :') dus is een behoorlijke poedersuiker. Maar het is dus een klein vliegveld (Wichita) dusja :P

Ik ga een lijstje maken welke quarters ik allemaal heb en welke niet :') Ik heb zelfs 1 van American Somoa als ik het goed schrijf :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 23:38

Online inchecken kan normaal altijd. Normaal kan je dan je stoel kiezen, ja. En als je niet online kan inchecken, kan je aan de incheckbalie op de luchthaven altijd van stoel wisselen.

Voor internationale vluchten is het vaak 2u op voorhand aanwezig zijn. Inchecken stopt meestal 1,5u voor boarden bij internationale vluchten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:43

Nou ik ga dus eerst van Wichita naar Houston, dat is geen internationale vlucht natuurlijk :P In Houston heb ik een overstap van 6 uur ofzo, dus daar maak ik me niet echt druk om :')

Dus dan word het maar ook online inchecken :P Kan dat ook nu al of nog niet? Ik heb nu trouwens geen printer bij de hand, maar ik moet mijn Eticket opnieuw uitprinten omdat er iets veranderd is (kreeg een mail van cheaptickets) dus jah. Ben even vergeten of ik ook iets moest uitprinten bij online inchecken, ik heb echt geen idee, man, wat gaat de tijd toch vreselijk snel... 3 maanden zijn zo over.

Bedankt voor je antwoord :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:47

Wooow een overstap van 6 uur? Dat wordt vervelen, haha. Lange terugreis heb je wel zeg.. Maar het is echt snel gegaan idd, een klein tijdje geleden moest je nog weg, en nu ben je alweer terug :') Ben nog steeds jaloers haha, ik had er ook zo graag willen zitten maar helaas.

En puk junior blijft toch maar thuis? :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:52

Ja, ik vertrek op 26 juli om 06:22 USA tijd (-7) en ik kom aan om 08:32 in NL 27 juli. Best lange reis ja :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:55

Oja, en Puk Jr. blijft hier. Ze kan beter gewoon lekker hier rondrennen en stuiteren en een kort leven hebben dan in een huis zonder zoveel vrijheid :j

Ik heb mijn zinnen op een Heilige Bengaal kitten gezet :)) Die groeien op in een zorgboerderij voor gehandicapten en zullen dus veel drukte gewend zijn, kinderen, geschreeuw etc. En gezien het bij mij thuis niet zo rustig is en er een gehandicapt kind in huis zit dat wel eens driftbuien heeft lijkt het me toch het beste :j Ik zal die poes dan ook meenemen als ik uit huis ga, dat kan ik met mijn Puk niet doen, die schijt hem voor de auto en heeft een hekel aan andere omgevingen... die zal meer rust hebben waar ze nu zit. Deze kitten zal ik gewoon overal meenemen zodat die goed in de auto mee kan, makkelijk hanteerbaar is en veel gewend is :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:59

wij zagen gister langs de weg, bij een bos, een pikzwart beest dat op een vos leek qua bouw. Ook spitse neus en heel rank gebouwd. Iemand die weet wat voor beest dat is ? xD T zou ook zomaar een speciale hond kunnen zijn hoor, maar d8 misschien heeft het een bepaalde naam van soort ofzo xD
Hebben gister ook onze 1e levende wasbeer gezien xD Hebben er wel heel veel dood op de weg gezien, maar maar 1 levende, in een dorpje. (Apalachicola :P)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:02

heb je niet een zwarte vos gezien? in welke staat zit je?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:14

Ik moet even mijn complimenten geven aan de postbezorger etc in amerika _/-\o_ wat gaat dat allemaal snel. maandag verzonden en woensdag in huis, en dan van Tennessee naar Kansas :P in NL zie ik dat niet gebeuren met post naar Belgie en Duitsland terwijl dat dichterbij is :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 00:24

Als je online incheckt krijg je in pdf/email je boarding pass en die moet je afprinten. Je kan op de website van de maatschappij waarmee je vliegt makkelijk opzoeken hoelang op voorhand je kan inchecken. Meestal 24u op voorhand.
Als je eerst domestic vliegt (binnen USA) zou ik toch 1,5u op voorhand op het vliegveld zijn.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:24

lifaya schreef:
Of je online moet inchecken voor je terugvlucht en hoeveel uur aangeraden word om van te voren aanwezig te zijn :P mijn vliegtuig vertrekt om 6:22 in de ochtend :') dus is een behoorlijke poedersuiker. Maar het is dus een klein vliegveld (Wichita) dusja :P

Ik ga een lijstje maken welke quarters ik allemaal heb en welke niet :') Ik heb zelfs 1 van American Somoa als ik het goed schrijf :')

Volgens mij kun je vrijwel overal nog aan de balie inchecken als je dat makkelijker vindt.. Hoeveel uur van te voren aanwezig zijn is maar net waar jij je gemakkelijk bij voelt :D

Ja, Samoa heb ik ook, en van verschillende nationale parken.. Leuk tijdverdrijf :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:30

Thnx Yasmine en MacavityL :P Ik zal in elk geval er voor zorgen dat ik er dan op zijn laatst 5 uur ben... poeh wat een poedersuiker :')

We zijn nog aan het twijfelen wat te doen. Of ik ga naar een hotel in de buurt bij het vliegveld voor 1 nacht , het vervoer word dan voor je geregeld en dan word je gebeld van te voren als je opgehaald word met je bagage... Of we gaan met de auto erheen. Wichita airport is ongeveer 2 uur met de auto hier vandaan... kan me niet voorstellen dat ze dat wilt :') Ik vraag wel of ze me de dag ervoor kan dumpen op het hotel en dat ik dan daar mijn dag wel blijf zitten... Denk dat dat het handigste is :j

Ja, ik ga bij de kassa's vragen of ze voor mij kunnen kijken welke quarters ze allemaal hebben :') heb er zo vandaag weer 10 bij gekregen lol :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 00:50

Ik heb dit hotel op het oog, als ik het zo lees hebben ze een shuttle voor de airport, gaan die shuttle's ook gewoon op poedersuiker als half 5 of niet? :')

http://www.booking.com/hotel/us/howard- ... 0ff11b08X2

Ik ga straks even naar het hotel bellen, dan ga ik mijn reservering maken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 01:20

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:34

Wel even navragen of de shuttle om half5 ook gaat. Soms rijden er geen shuttles tussen 1 en 6AM omdat het roturen zijn.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:35

Heb ik gevraagd, is een shuttle die 24/7 rijd :P Oja, en dit stond op de website "The property has a complimentary airport shuttle (available 24 hours). "
De voornamelijke reden ook dat ik voor deze heb gekozen :j Ik kan ook een wake up call krijgen, echt ideaal! Ik weet nog niet of ik ga slapen of niet, maar dat merk ik vanzelf wel. Ga vandaag kijken hoeveel ik in mijn koffers krijg :')

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 15:55

Klinkt inderdaad als de ideale oplossing!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 16:52

Ik wil ook andere mensen me niet laten brengen om die tijd, vind dat absurd := Zeker hier in Amerika omdat alles ver van elkaar verwijderd is . Saint John, waar ik zit, is 2 uur van Wichita af :') als ik gebracht zou worden zouden we uiterlijk 3 uur snachts moeten vertrekken :') dat kan gewoon niet. Dat heb je als je in de country zit :P

Dus dan maar een hotelletje := ik ga zo eff kijken of alles past in mijn koffertjes, inclusief halsters en stuff :') want ik begin soms toch wel te twijfelen :))

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 21:42

lifaya schreef:
heb je niet een zwarte vos gezien? in welke staat zit je?

Florida. was vlakbij Port st. Joe. Heb ook geen idee wat voor staart ie had xD dik of dun. :P Volgens google bestaat een zwarte vos niet.
Hebben net ook een overstekende schildpad gehad op de snelweg :P gelukkig was de snelweg verlaten, konden dus optijd stoppen xD waren de enige op de hele weg.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:16

lifaya schreef:
http://www.hotelsone.com/wichita-hotels ... TAodzFxnJQ

Dit word hem :P 62 dollars word het, maar hey, ik wil wel comfortabel naar NL gaan :') gratis shuttle service, zit naast het vliegveld, en de mensen klinken erg aardig :P heb gereserveerd :j
Heb je de reviews van het hotel gelezen? Die zijn erg negatief.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:30

Katja schreef:
lifaya schreef:
http://www.hotelsone.com/wichita-hotels ... TAodzFxnJQ

Dit word hem :P 62 dollars word het, maar hey, ik wil wel comfortabel naar NL gaan :') gratis shuttle service, zit naast het vliegveld, en de mensen klinken erg aardig :P heb gereserveerd :j
Heb je de reviews van het hotel gelezen? Die zijn erg negatief.

'Deze plaats was zo slecht dat Super 8 moet serieus afsluiting van dit motel of verwijder hun naam van het gebouw overwegen.'
Nou Renee, dat word wat _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:33

Hahaha ik heb ook positieve revieuws gezien, lol :P Ik maak me niet zorgen, tis een halve nacht dat ik daar slaap, en de rest van de dag zal ik toch zitten bokken of TV kijken :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:41

hahah xD
Wij zitten nu in een super chill huis met privé-zwembad op een park van Van der Valk :oo echt heel weird idee xD
Ze spreken hier gewoon nederlands. Zitten nu in Florida (Inverness). Tis nog vele malen goedkoper dan Centerparcs in Nederland.

Dr zat vanochtend trouwens toen k wakker werd bij t vorige huis, een mega grote kakkerlak op mijn plafond in mijn slaapkamer :oo Was door de ventilatieroosters geklommen, want had alle deuren altijd dicht gehouden.
dat vind ik dan weer minder leuk aan Amerika :') K schrok me dood. Gelukkig gingen we toch door naar het volgende huis.