Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zeg jij t eens cathytjee
in ieder geval heel veel plezier samen

maar over het algemeen ging het goed.

zo mooi daar !
! 

wel beter dat die vrouw het hondje heeft laten inslapen voordat hij erg heel erg ging lijden, als hij dat al niet deed

.
) ik ben op bokt gaan speuren en op facebook gaan chatten. Daarna kwam de dierenarts al snel terug met de chemokuur van Leo en die hebben we dus toegediend. We begonnen met een infuus aanleggen en daarop een fles fysiologisch zout. Daarna hebben we de chemovloeistof in het infuus gespoten en het dier in zijn kooi gelegd.
Het was (en is weer) gewoon de vermoeidheid elke keer. lange dagen/slechte nachten. Dat hakt er best in + het warme weer wil ook niet mee werken
Hoewel ik het erg lekker vindt is het best vermoeiend.
).
en daarna mijn ¾ broek weer aan. En geloof me: dat is niet fijn als je geroosterd bent. Op het plein ben ik dus ook snel in de schaduw gaan zitten, want nog meer zon zou mij een zonnesteek hebben opgeleverd denk ik.
Maar de hond was leuk! Ook kwam er nog een Belgische vrouw (meisje??) met een puppy die een gezondheidsverklaring nodig had omdat hij volgende week naar België ging.
Het komt steeds dichterbij en hoewel ik mijn stage super leuk vond (en nog steeds vindt) heeft het eigenlijk toch wel lang genoeg geduurd, en kan ik niet wachten tot ik weer gewoon bij iedereen kan zijn die ik de afgelopen 6 weken heb moeten missen.
maar een echte hechting! Na een klein half uurtje sprongen de stoppen en konden we de oorzaak niet vinden. Achteraf bleek het de verwarmingsplaat te zijn (broedplaat) voor de speedbiogram die we van Mia wouden doen. Om tijd te besparen had ik hem vast in het stopcontact gestoken zodat hij vast kon opwarmen. Helaas besloot het ding kortsluiting te maken en de stoppen te doen laten springen. Ik heb ’s avonds nogmaals een bloedtest mogen doen en de rest van de avond heb ik op Leo en Jasmin gelet.