Wintersport 2011/2012 deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:55

Fee_ schreef:
Om even een beeld te geven van hoe mijn telefoon er nu uit ziet. _O- :')
Afbeelding

Oooh wat zonde! :oo

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 21:10

Omg Fee :oo arme foon Y;( Het is echt een nadeel dat ze helemaal van (breekbaar) glas zijn...

Kniebeschermers zijn op zich wel handig...heb momenteel ook n giga ei op m'n knie zitten omdat ik in botsing kwam met een ijsplaat :+

gonnyvdz

Re: Wintersport 2011/2012 deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:47

fee dat is toch iphone? die zijn qua breekbaarheid echt veel zwakker dan andere foons..
echt balen!

kniebeschermer had ik ook wel mee gewild naar oostenrijk dit jaar, zag trouwens nog iemand op een foto van mij dit jaar en t had zo feline kunnen zijn, groene broek roze jas haha

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:09

Oeh mijn htc zag er ook zo uit nadat ie voor de ikea uit mijn zak gleed.
Kreeg gelukkig een hele nieuwe had hem verzekerd. Touchscreen kun je gelukkig wel laten vervangen scheelt weer.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:53

Over dat snowboarden makkelijker is dan skiën, dat is mijn mening/gevoel. Ik vond snowboarden veel makkelijker geleerd, mijn vriend had het zo onder de knie en mijn broer vindt het ook makkelijker geleerd dan snowboarden. Maar denk wel dat het ook een beetje aan de persoon ligt. Ben je snel angstig, bijvoorbeeld om te vallen. Tja met snowboarden lig je de eerste uren veel op je snufferd, maar je moet even doorzetten. Groot voordeel vind ik, je kan nooit met je punten in de knoop :P

Ooh Fee wat zonde, ben je verzekerd? (heb hier misschien over heen gelezen??)
Zo niet... Je kan er nieuw glas in (laten) zetten, als je het zelf doet (youtube filmpjes) is het niet eenvoudig, maar mogelijk... Laten doen is vrij prijzig, maar goedkoper dan nieuwe kopen.
Laatst bijgewerkt door Lizz op 02-02-12 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:56

Nee ik ben niet verzekerd. Maar we gaan proberen om het via de inboedelverzekering weer terug te krijgen (als je zegt dat 'ie thuis is gevallen.) En anders ga ik maar gewoon dokken. Er is hier een zaak die het doet voor €125... Daar gaat m'n verjaardagsgeld dus aan uitgegeven worden. := Jammer, maar helaas.
Lerares vond het raar dat ik er nog om kon lachen. Naja.. Kan wel gaan huilen maar daar schiet ik ook niks mee op. :')

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:28

Balen Fee! Echt jammer! Ik durf mijne al bijna niet uit de verpakking te halen omdat ik bang ben dat ie valt.. laat hem denk ik toch maar verzekeren (zeker omdat mijn vader mijn Iphone 3gs vorige week nog zo op het beton op stal liet kletteren..) En ivm werk misschien ook wel handig.

Wij hebben onze skifoto's en filmpjes nog steeds niet orde van de wintersport, wordt onderhand eens tijd, tis alweer zo lang geleden..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:33

En anders via je reisverzekering? Zo is het iig geen doen.

Ik vind skiën en boarden beide gelijkwaardig om het te leren. Vond het ene niet lastiger dan het andere eigenlijk.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:43

He, vervelend van je foon Fee!

Veel plezier Eline! :D

Ik heb ook gewoon kniebeschermers onder me skibroek aan, je ziet er inderdaad niks van! En het is echt zo'n verademing, geen blauwe knieen! :) al scheelt het denk ik wel of je een beetje wijde broek hebt...

Ik kan skieen (misschien nu al niet meer) en boarden, moet zeggen dat ik het een niet makkelijker te leren vond dat het ander... Al had ik persoonlijk wel meer lef nodig voor het boarden, is even eng omdat je pizzapunt-uitvlucht weg is haha :P denk dat het voor iedereen anders is en je gewoon moet doen wat je het leukst lijkt :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:08

Veel plezier iedereen!

Het sneeuwt hier nu. Krijg daar altijd zoveel zin in om op wintersport te gaan.. :')

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:19

Hier nog niet... Maar dat helpt inderdaad niet zo goed om de wintersportkriebels te onderdrukken! Al vind ik die kou hier helemaal niks, brrr!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:32

Hier gelukkig ook nog geen sneeuw maar buienradar zegt dat dat over een uurtje ook gaat komen.. Moet nog maar even kijken of ik dan de scooter of trein naar school neem :+ .

Alleen zo gek in Nederland heb ik het echt koud met deze tempraturen maar op wintersport heb ik nergens last van! Zelfs niet zonder ski broek :+
Hebben jullie dat ook??

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:36

Veel plezier mensen!

Fee waarom heb jij wel sneeuw en ik niet >;) We wonen 20 minuutjes bij elkaar vandaan?!
Zag net wel op sneeuwradar dat precies één klein minihoekje hier in de richting werd overgeslagen...zal het Westland wel precies zijn geweest. De lucht was (en is) hier ook nog blauw en daaromheen gecirkeld zaten allemaal sneeuwwolken. Ik wil sneeuw :D

Geen last van kou, kleed mezelf goed aan :Y)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:38

Citroen, dat is omdat de luchtvochtigheid anders is.

Nouja, was niet heel veel sneeuw hoor, gewoon een paar vlokjes, maar toch! O:)
Als je op de sneeuw buienradar kijkt, zie je wel dat we rond 12 uur denk ik de volle laag krijgen. :D

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:39

Same here citroen! Vind het hier echt koud en als ik daarzit helemaal niet :') ik moet morgenochtend om half 7 op de fiets naar het werk, ik ga dood :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:47

Dat overleef je wel Jasmijn, heus :Y)

Jaja er komt ook nog zeker wel wat aan Fee :D De hoefsmid komt vanmiddag, die zal blij zijn met de timing _O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:50

Ja wel leuk hoor. Wordt hier nu ook alweer wat grijzer en donkerder. Maar ik wil dan liever al thuis zijn zegmaar. Want anders moet ik door de sneeuw fietsen, en daar hou ik niet zo van. :=

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:50

Ik hoop het! En anders horen jullie het wel (lees: hoor je niks meer)

En we moeten ook nog uit 's avonds, half uur op de fiets heen en 3 kwartier terug, oh yeah! :')

Haha, leuk voor de smid inderdaad!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:57

Komt goed, komt goed...gewoon jezelf aankleden als Michelinpoppetje :+

Fee sneeuwt het ondertussen al bij jou? Het wordt hier nu gigasneeuwgrijs :D
We moeten morgen naar Zeeland voor een verjaardag := zal ook wel een succes worden.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:58

Nee hier nog geen sneeuw, maar wordt al wel iets donkerder. :))

Ik moet straks met de trein naar Utrecht om daar iemand op te halen, en dan met de trein weer terug. :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:59

Afwachten dan maar :P

Ohohh...de NS en sneeuw gaat niet zo goed samen. Succes!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:01

Niet echt nee. :') Ach, we gaan het zien! Meisje komt uit Groningen dus om dan te zeggen, ga maar weer naar huis is ook weer zo wat. _O-

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 12:08

Hmm ja dat is wel weer een beetje banketstaaf :P

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:09

Ik heb geen tijd voor sneeuw :P Ja op wintersport, maar niet in nl...
Oja over het koud hebben in hier in nl en niet op wintersport. Ik loop met wintersport 9 van de 10 keer in een skibroek, meerdere lagen en dikke skijas. Muts en handschoenen en vergeet snowboots niet. Als ik dat hier ga dragen heb ik het ook niet koud :P

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 12:44

SNEEUW *\o/* *\o/* *\o/*