Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:Hoi!
Wat gaaf om te lezen allemaal. Ik ga (als alles volgens plan gaat) in 2013 een maand naar The Jane Goodall Institute Chimpanzee Eden in Zuid Afrika om vrijwilligerswerk te doen. Ben me nu aan het oriënteren. Moeten jullie betalen voor jullie tijd daar?
RM_ schreef:Wat voor vrijwilligerswerk wil je er gaan doen?
En over malaria of andere vervelende dingen hoef je van te voren echt niet druk om te maken en zeker niet je reis vanaf laten hangen. Ik baalde heel erg dat ik het kreeg, want ja het is wel zonde van je tijd en ook niet echt een pretjeMaar uiteindelijk hoort het wel bij de gehele ervaring. de mensen daar zeiden dat ik nu welkom geheten was door de muggen en ik nu een echte ghanees was.. Tja
quera schreef:Ik zit nu in Noorwegen maar wil volgend jaar voor 1 of 2 maanden weg.. Iemand leuke tips die niet achterlijk duur zijn?
ievie schreef:quera schreef:Ik zit nu in Noorwegen maar wil volgend jaar voor 1 of 2 maanden weg.. Iemand leuke tips die niet achterlijk duur zijn?
Als je maar een of twee maanden weg gaat, zijn de mogelijkheden vaak minder eindeloos dan wanneer je langer weg gaat. Op een project met kinderen bijvoorbeeld, willen ze vaak iemand voor langer dan drie maanden hebben..
ievie schreef:malih schreef:Vinden jullie t oke als ik gezellig mee lees?
Ik zit te overwegen om dit te gaan doen als ik mijn opleiding heb gehaald.
Tuurlijk! Al wordt er niet heel veel gepost hier!
Wat voor iets heb je in gedachten?
quera schreef:Ik ben nu een half jaar naar Noorwegen. Maar heelveel langer gaat gewoon niet ook qua kosten niet