Dat je het doet vind ik nog tot daar aan toe maar dat je dan ook nog verontwaardigd bent omdat je op de camping niet kan drinken onder de 16 vind ik heel raar.
Nee oké dat vind ik ook, je weet wel dat het niet mag, maar daarom doen de meesten het nog wel..
Marit
Geplaatst: 03-07-12 12:49
Ja tuurlijk, maar als je het doet zul je ook de gevolgen moeten accepteren.
sanneXjessy
Geplaatst: 03-07-12 15:03
Moet je trouwens ook elke avond entree betalen? En hoeveel kosten muntjes ongeveer?
SSDesign
Geplaatst: 03-07-12 15:12
sanneXjessy schreef:
Moet je trouwens ook elke avond entree betalen? En hoeveel kosten muntjes ongeveer?
Je hebt ook wel eens gratis avonden (of ja ladies night, of dat je voor een bepaalde tijd gratis kunt). Anders is de entree 5 euro en jas 1 euro of zo geloof ik.
net terug van een weekje Terschelling! en ik kan niet anders zeggen dan dat het GE-WEL-DIG was! haha, het uitgaan, de sfeer op de camping, de mensen alles was super! dus aan alle mensen die nog gaan! ik ben jaloers haha en heel veel plezier!
SSDesign
Geplaatst: 13-07-12 22:26
ItsMeGaby schreef:
net terug van een weekje Terschelling! en ik kan niet anders zeggen dan dat het GE-WEL-DIG was! haha, het uitgaan, de sfeer op de camping, de mensen alles was super! dus aan alle mensen die nog gaan! ik ben jaloers haha en heel veel plezier!
ik werk nu al 2 jaar op terschelling (zomerseizoenen) en vermaak me hier altijd geweldig! wil wel even mededelen waar je vorig binnen kwam met een idee van iemand anders lukt dat dit jaar zeker niet.. ze zijn heel erg streng geworden dus dat is niet echt slim! entreeprijzen: damesaan : €3,- Stoep €5,- wyb €5,- schotse 4 €0,- oka18 €0,- braskoer varieert tussen de €0,- en de €10,- meeste avonden €5,- hessel: €0,- ook op de campings zijn ze erg streng, big apple kom je niet meer in als je niet op de camping staat! voor de 15 jarigen; als je wil drinken (die kans is best groot) ga dan alleen voordrinken, in de kroeg zelf krijg je het waarschijnlijk niet mee. veel plezier allemaal
Wij zijn vandaag weer terug gekomen.. Het was echt geweldig!!! Alleen de woensdag en vrijdag was t niet zo'n mooi weer... maar voor de rest was t super!!
Ik ben vrijdag teruggekomen, heb een leuke week gehad, maar had de eerste dag al heimwee. Het uitgaan vond ik geweldig, vooral de karaokebar dammesaan vond ik heel erg leuk! De heimwee kwam dan ook niet door het uitgaan, maar door de eerste nacht op de camping, die was echt VERSCHRIKKELIJK! Om 4 uur werd het stil op de camping, vervolgens om 5 uur allemaal meeuwen voor de tent die herrie maakten en dan ook nog een kater van de eerste avond... mijn god, ik stond echt op het punt naar huis te gaan. Gelukkig heeft de rest me weer gerustgesteld, heb ik oordoppen gekocht en alle andere dagen heerlijk geslapen! Oordoppen zijn dus echt een aanrader! Wel was er een super sfeer op de camping, iedereen komt even bij elkaar buurten. Veel plezier mensen die nog gaan!!