.Dan zou ik namelijk 17 zijn.. Haha, maar wel een super idee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Bagheera_206 schreef:Daisyree schreef:Huh welk lijstje? Wil wel kan niet? Of lijstje van mensen die de jackpot moeten winnen?
Bedoelde het lijstje met mensen die zijn geïnteresseerd, maar als ik het goed begrijp is het handiger om jou niet op het lijstje te zetten?
Jij hoeft iig geen lens voor safari te kopen. Haha!
Vandaag is eindelijk mijn spaarloongeld vrij gekomen en heb een leuke inleg gedaan in mijn Bokt-goes-on-safari-fonds.
Ik zal je iig op de lijst meenemen en als het er in 2013 van zal gaan komen denk ik dat de meesten elkaar dan al een keer gezien/ontmoet hebben en zeker weten of de periode en financiën haalbaar zijn. Niets is vervelender dan hoop geld uit geven voor een vakantie met hoge verwachtingen en er dan een aantal mutsen in de groep zitten die het totaal kunnen verknallen omdat er geen klik is.
. Woon toch al even niet meer daar... Dus moet ik dat eerst weer veranderen en kan ik daarna pas een (tweede) spaarrekening openen... Daar kan ik dan op sparen voor de leuke dingen en op de eerste die ik heb spaar ik voor de dingen die moeten (studieschuld e.d.).
Dan gaat alleen 1 body met safari-lens mee en een compactje en blijft de rest denk ik moooi thuis.
. Behalve van het verkeerde merk!
kgambler schreef:Psst, jij hebt gewoon al de lens + converter die ik zou willen. Behalve van het verkeerde merk!
En volgens mij past mijn x2 ook nog op die 100-400mm. Dat wordt handmatig scherpstellen, maar dat is dan wel een 200-800mm lens op een x1,6 cropbody.
Oftewel 320-1280mm.
Dan moet de zon wel flink schijnen om nog een beetje heldere plaatjes te krijgen, maar dan komen we een heeeeeeeeeel eind.
Eerst maar even regelmatig braaf doneren in mijn Bokt-goes-on-safari-fonds en zien hoe ver we komen.
En alleen is veel ongezelliger dan met jullie...
Vandaar een interesse lijstje en kunnen mensen alvast inventariseren wat haalbaar is. Ik ga iig braaf maandelijks geld storten en met nog 2x vakantiegeld erbij is het voor mij wel haalbaar als ik geen financiële tegenslagen krijg.