Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lakshmi schreef:Jaaaa cursus fotografieen ik geef jou een cursus koppelen
wel ff met hubbie checken of we zijn auto daarvoor mogen gebruiken dan, want die jeep van mij heeft nogal, euhm, kuren zegmaar. Niet echt een beginnersauto
Hihi maar ik maak ook wel foto's van jou te paard dan
![]()
Het is weeeeer prachtig weer trouwens
Wij hebben thuis alleen een automaat dus dan gaat dat helaas niet 

ik zal er staan
.
dus komt helemaal goed hoor haha 
Dus Martine, hoop dat ze lief zijn en mij die 22 kilo ook weer mee terug laten nemen anders doe ik wel 2 broeken en 2 truien aan
geintje
haha die 2 kilo extra zal ook wel mogen hoor.. M'n familie zal trouwens al 2,5 uur voor de vlucht op het vliegveld zijn. 
wel hopen dat ze die hebben op duty free, heb je anders een voorkeur voor iets anders?
chocola?
? Zou je me anders het nummer van je oma kunnen pben, kan ik haar bellen morgen haha
poedersuiker ben zo bang dat ik iets vergeet hahaha

anders zijn stroopwafels ook wel errug lekker, die bokkers die deze week hier waren hadden ook oa pak meegenomen en die zijn euhm erg snel opgegaan, ze vallen nogal in de smaak hier

over paar uur vertrek ik richting et vliegvelt. Ben echt zo benieuwd.... Ben qua neus niet meer verkouden maar wel qua oor en keel, leuk
iig beter als het was.
Martine, je herkent mij ook aan mijn bril, neem je zon bordje mee waar mijn naam op staat en dat ik jou dan makkelijk kan herkennen?