Standaard vertraging op de N2 (randweg Eindhoven afslag Eindhoven Airport). Maar de A2 bij Eindhoven richting Den Bosch is tegenwoordig ook al net zo erg.
IMJ
Geplaatst: 04-10-11 08:28
Ik zag m(A27) gelukkig optijd en kan hem omzeilen. Zag wel dat het na Eemnes weer redelijk reed net.
Rider01
Geplaatst: 04-10-11 08:29
F_Orumster schreef:
Of een rotonde zoals bij joure sta je elke middag in de rij grmbl
Ik ben zo blij dat ik daar niet meer langs hoef...rotding
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik probeer de stoplichten inderdaad te ontwijken, moet er wel 5 minuten voor omrijden maar dan win ik wel 8 minuten
Ik zag het al toen ik naar stal reed (even paardje verzetten). Dus maar binnendoor richting de A1 gegaan.. Of dat veel tijd scheelt? Wel een hoop frustratie iig!
Jee, in een fles? Ik vraag me af hoe je zoiets doet, en dan ook nog in een auto? En die vieze kerels om je heen maar gluren, hahah!
Ik heb het een keer op de weg moeten doen Was een ongeluk gebeurt en we stonden muurvast, vanaf kwart voor 5 tot 11 uur 's avonds al... Ja wat moet je dan... Alle kerels stonden hem rond te slingeren over de reling. Ik kon niet langs de kant want daar was een hele brede beek. Maar het was wel pikdonker. Dus deur van de auto open, vriend ervoor gaan staan met een jas en .... ahum Het was dat of in mijn broek.
De A27 was net ook knudde.. er was 1 vrachtwagen en die ging steeds op het laatste moment inhalen.. waardoor gewoon alles op de rem moest en weer stil stond.. op een gegeven moment was ik om dat wagentje heen, zat er een enorm gat voor.. kon dus zo met 120 ruim 5 minuten rijden zonder ander verkeer tegen te komen
de A1 tussen het Gooi en A'dam is erg verbeterd sinds de nieuwe wisselstrook er is. Maar.... er moet niets gebeuren, want dan sta je zo weer een uurtje stil. Op de A10 is de vluchtstrook gedeeltelijk spitsstrook geworden, maar dat lost maar weinig op, vind ik Vanmorgen was ik binnen een half uur in A'dam, alleen bij de overgang van de A1 naar de A10 even stil gestaan en verder door kunnen rijden (gelukkig maar, want toen ik ff stilstond, begon de motor aardig warm te worden)