Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Hyperion_ schreef:felinetibor schreef:Ik bedoelde het eigenlijk voor de kinders, aangezien die toch beginners zijn?
Hier wat info
http://www.zillertalarena.com/de/gerlos ... facts.html
En hier een kaartje van alle pistes etc. Daar links kan je ook nog klikken op HochZillertal etc. en daar kan je ook heen met dezelfde skipas.
http://ski3.intermaps.com/zillertal/ind ... uell=Lifte
Oh...voor de kinderen. Idd...dat zijn beginners, maar echte angsthazen, dus die denken dat ze gelijk van de berg af moeten. Hebben ze al verteld dat het heus goed komt, maar ze zijn bang dat ze vallen. En dat zal ook wel gebeuren...vooral de jongste is in staat om volledig in de staak te gaan als dat één keer gebeurt...maar we zien wel. Daarom is het ook beter dat ze in een klasje gaan met leeftijdgenoten i.p.v. dat ik ze les zou geven (wat ik prima zou kunnen, maar dan ligt de focus te veel op hun beiden, waardoor ze zeker niet willen).
Bedankt voor de links, ik ga ze even bestuderen!
xEliine schreef:Oh wintersport!
Vorig jaar ben ik naar Zell Am See geweest, heb ik me suuuuper geamuseerd, was alleen met een vriendin
Dit jaar gaan we naar Kirchberg. Is het leuk daar?
Muurp schreef:xEliine schreef:Oh wintersport!
Vorig jaar ben ik naar Zell Am See geweest, heb ik me suuuuper geamuseerd, was alleen met een vriendin
Dit jaar gaan we naar Kirchberg. Is het leuk daar?
Kirchberg is leuk!![]()
Prachtig en groot(!) skigebied. Wel veel Nederlanders, of dat positief is laat ik even achterwege haha.
xEliine schreef:Fijn! Ja tuurlijk, Nederlanders zijn goed hoor hahazijn er veel brede blauwe pistes?
Muurp schreef:xEliine schreef:Fijn! Ja tuurlijk, Nederlanders zijn goed hoor hahazijn er veel brede blauwe pistes?
Haha dan ga je je daar wel vermakenHet barst er van de Nederlanders.
Wanneer ga je, en waar zit je (welk hotel/appartement)?
Ja hoor, er zijn genoeg blauw/brede pistes. Er is voor iedereen wel wat te vinden.
xEliine schreef:Is het echt zo ver van het dorp af?ik wou elke avond uitgaan!
xEliine schreef:Muurp schreef:Tja, het is een kwartier lopen ja. Zonder sneeuw en zonder alcohol
Houd er maar rekening mee dat je al gauw op 20/25 minuten zit. Om 3u 's nachts is dat niet zo heel fijn!
Ach dat lukt ons vast welhebben we vorig jaar ook moeten doen