Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Joenohoe: waarschijnlijk was je backpack niet goed afgesteld en had je toch iets te veel mee. Ik neem echt max 12 kg mee in mijn backpack en ik heb nooit last van mijn rug, ik kan er zelfs mee rennen als ik wil. Inpakken is idd wel even uitzoeken hoe je het prettigst vindt. Na wat reizen weet ik nu precies hoe ik mijn backpack moet inpakken, ook hoe het NIET moet
MoonChloe schreef:JuliaMaria post een hele goede lijst, vooral de bovenste deel. Ik vergeet zulke dingen dus ook meestal. (Ben dus wel eens een nagelschaartje vergeten, scheermesjes ben ik ook wel eens vergeten. )
En ook goede tips![]()
Ohja, voor als je het nog niet wist; wil je Australië binnen, dan moet je ook een retourticket hebben. Anders kom je Australië niet binnen. Dat heb ik eens gelezen iig.
JuliaMaria schreef:Ik twijfel trouwens heel erg om een minilaptopje aan te schaffen (heb nu een 15 inch geloof ik, in ieder geval wat te groot) en mee te nemen. Wat raden jullie aan?
SpikkelFire schreef:Qua budget kun je het beste aanhouden; voor slapen (hostel a 15-20 dollar)