Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Sterker nog, als hij zo slecht loopt mag hij niet vooraan zitten, net als dat je daar met kleine kinderen niet mag zitten. Je moet namelijk mensen kunnen helpen in geval van nood...
Citaat:Twee jaar geleden zat ik toch echt met mijn familieleden op de achterste rij en die stoelen konden toch echt maar in 1 houding! Mijn moeder mocht door haar medische gesteldheid tijdens de vlucht op de stewardessenstoel.Dus nee, jammer genoeg geen onzin.
Tulandro schreef:Je moet ook NOOIT helemaal achteraan in het midden in de 747 van KLM gaan zitten.. die stoelen kunnen niet naar achteren omdat er een wand achter staat. Heerlijk met een nachtvlucht. Iedereen lekker de stoelen kantelen, en jij zit op een stoel die veel en veel te ver rechtop staat.
_Noah schreef:Citaat:Twee jaar geleden zat ik toch echt met mijn familieleden op de achterste rij en die stoelen konden toch echt maar in 1 houding! Mijn moeder mocht door haar medische gesteldheid tijdens de vlucht op de stewardessenstoel.Dus nee, jammer genoeg geen onzin.
Ik werk wekelijks op dit toestel bij KLM en de stoelen staan namelijk een halve meter voor de wand, zodat ze gewoon evenver naar achter kunnen. Zelfs aan boord hoef ik nog net geen meetlat erbij pakken omdat passagiers zo eigenwijs zijn dat ze het niet geloven. Het kan wel zijn dat het mechanisme kapot is in de stoelleuning, maar dan krijg je gewoon een andere stoel toegwezen aan boord.
verography schreef:Vjestagirl schreef:Sterker nog, als hij zo slecht loopt mag hij niet vooraan zitten, net als dat je daar met kleine kinderen niet mag zitten. Je moet namelijk mensen kunnen helpen in geval van nood...
Oh oke, ik snap dat ryanair dat dus niet doet. Alleen wat bedoel je met bovenstaande zin? Hij kan niet ver lopen en dus ook niet het hele vliegtuig naar achter lopen. Hij zit dus dicht bij de wc en uitgang.
_Noah schreef:Tulandro; wat vreemd, dit heb ik nog nooit meegemaakt en werk alweer wat jaartjes als stewardess. Op curacao wordt niet telkens hetzelfde toestel ingezet, er is een hele vloot 747's en 747 combi's die wordt ingezet waar nodig. Twee jaar geleden vloog ook de md11 weleens naar Curacao, misschien ben je daarmee gevlogen? (motor op het dak?).
Verography, op rij 1 bedoel je? Dat klopt daar zitten vaker mensen met rolstoelen. Bij de nooduitgang mogen geen minder validen of kinderen onder de 12 zitten.