Thailand 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Anouck

Re: Thailand 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 12:08

Over 28uur zitten wij in de auto richting dusseldorf :D

Zin aan!!

Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit ;)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:29

shay schreef:
Ook wij zijn vorig jaar naar thailand geweest.. prachtig land! je kijkt je ogen uit. Geweldig eten.. en wees gerust bijna alles aan de weg ( ja aan de weg ik zeg het goed ) kan je gewoon eten!!! ik zou alleen de gebakken rat laten liggen haha.. Deet zou ik zeker mee brengen. Wij hadden alleen een ticket geboekt en verder helemaal niets vooraf. Wel hadden we vooraf een kleine route maar die hebben we aan moeten passen vanwege de lange reistijden daar. Je kan zomaar 6 uur in een bus zitten en dan ben je alweer een hele daag kwijt. Ik zou je aan willen raden als je met de bus reist een wat duurdere bus te nemen ( scheelf 50 cent ) maar dan rijd je wel iets comfortabeler er je hebt airconditioning.
Je gaat zoals al wel eerder geschreven wel naar de messt touristiche plekken hier moet je van houden.. als tip op deze plaatsen veel afdwingen .. als de mensen daar een beetje knibbig worden dan betaal je pas een goede prijs! O wat zeker de moeite waard is is het Historisch Park in Ayutthaya. Vooral bij zonsondergang!
Hele fijne vakantie

oh men die busreis. #) Toen we vanuit Koh Samui weer terug gingen naar het vaste land gingen we eerst een paar uur met de boot, nou mijn grootste angst. :') Als ík op een boot zit gaat het áltijd fout. Dus ik vond het doodeng. En was ook nog is flink aan het waaien. En daarna moesten we nog is een hele dag in de bus zitten. Nou zat ik voorin gepropt naast iemand met smetvrees (die heeft de hele weg zichzelf zitten schoonmaken met babydoekjes en crémes). En daarbij zat ikmet me neus voor een dvd speler waar ze non-stop bloederige films op afspeelde. :') niet echt een aanrader. Jaaa bloederige films en worstelen daar houden ze daar wel van!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 16:11

Haha.. niet echt een fijne busreis dus..

Ooh heerlijk op de boot, daar heb ik nu al zin aan :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:24

Heb even phuket opgezocht en dat ziet er toch wel prachtig uit

Ina_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 01:22

Sjeempie, heel het topic gewoon vergeten :o Ik ga even bijlezen! :)

Edit: ( wordt een lange post :P )

xNavatu schreef:
is iemand hier ook wel eens naar dat Tiger Kingdom geweest? :D

Ik ga wel naar de tijger tempel, ik weet niet of dat hetzelfde is? Las er hier goede verhalen over, be benieuwd! :D maar jij bent nu dus al in Thailand? :) Heel veel plezier nog, als je dit leest! +:)+

_Anouck schreef:
Haha..

Wat nemen jullie trouwens allemaal mee qua medicijnen etc.
Ik heb nu het volgende:

- Deet
- Paracetamol
- Loperamide
- ORS
- Betadine pleisters/normale pleisters
- Zonnebrandcrème/after sun

Wij nemen vooral veel Deet, zonnebrandcréme en after sun mee, en voorderest ook nog reispilletjes ( tegen reisziekte ) voor mij, voor in het vliegtuig en in bussen etc. Omdat ik daar nogal slecht tegen kan :)

shay schreef:
je kan alles zonder vlees of vis bestellen. In thailand word veel groente gegeten dus als vegetarier kan je er goed eten. Wel goed aangeven dus even in het woordenboek duiken wat geen vis of geen vlees betekend.

Das heel mooi! Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het qua vegetarisch eten daar erg goed is inderdaad, dus ik ben benieuwd! ( Ben zelf vegetarisch, de rest van het gezin niet )

_Anouck schreef:
Over 28uur zitten wij in de auto richting dusseldorf :D

Zin aan!!

Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit ;)

Wat spannend! Je zal dit ook wel niet meer lezen, maar ontzettend veel plezier daar! :D Al denk ik zo dat het wel zal lukken :D

Wij gaan a.s. zaterdag weg, dus nog 2 nachtjes slapen! :D 11 uur vliegen, pfoeh dat is wel veel zeg! Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk :P

Dit is ons reisschema:

We komen zondag om 6.15 aan in Bangkok, waar we dan blijven tot maandag. Vanuit Bangkok gaan we met een busje ( privé chauffeur! :P ) naar kanchanaburi, waar we overnachten. we gaan dan ook nog naar de River kwai, ik geloof dat we daar gaan kanoën. Woensdag gaan we met de nachttrein naar Baan Bin ( kan dat? :') ) en dan gaan we 4 dagen, 3 nachten, bij een bergdorpje slapen, waar we o.a. met een rijtuigje en paarden ( Yeah :):) :P ) naar een aantal dingen gaan, zoals heetwaterbronnen en ook nog iets van een waterval, en we krijgen een thaise massage en we kunnen zien hoe ze daar koken etc. :D Dat dorpje is Phunjen geloof ik.

Vervolgens gaan we met de trein naar Chang mai op een zaterdag, en die zondag daarna gaan we geloof ik de olifanten wassen en berijden etc. :D ( er staat iets over jumbo tour dus dat zal het dan wel zijn :') ) Ik dénk dat we daar ook dan naar die tijgertempel gaan aangezien ik dat nergens kan vinden verder in het schema maar we wel t/m woensdag in Chiang mai blijven, en dan gaan we daar waarschijnlijk ook nog wat dingen doen die nog niet geplant zijn.

Maargoed, woensdag de 24e gaan we naar Chiang mai airport om vanuit daar naar Koh Samui te vliegen, een eiland dus. ( het hotel heet Malibu beach resort.. dat klinkt goed.. héél goed! :D ) en op donderdag gaan we met de boot naar Koh Tao. Daar gaan we duiken en snorkelen en dan denk ik nog een tijdje op het eiland gewoon relaxen ofzo, en dan gaan we op een gegeven moment weer naar Bangkok om op vrijdag weer terug te vliegen naar Nederland :D

Nou goed, volgens mij ben ik nog wel wat vergeten maar ik snap het reisschema niet helemaal, dus achja :D

Ik ben ontzettend benieuwd naar alle verhalen achteraf, en voor iedereen die dit leest: ontzettend fijne vakantie toegewenst! :D

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 13:54

@ Ina; ik lees het toch nog..

Rond de 26ste gaan wij ook richting koh samui/koh tao koh panghan etc.
Misschien kom ik je daar nog tegen ;)

Jij ook een fijne vakantie..

Ina_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:26

Ooh das toevallig! :D Misschien komen we elkaar dan nog tegen inderdaad :)

Bedankt!

shay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:54

de tiger tempel zijn wij niet geweest. gezien de tijgers behoorlijk gedrogeerd worden om ze rustig te houden. En wij het eigenlijk wel een beetje zielig vonden. Maar dat is uiteraard ieder voor zich.
Het zal een reis zijn om nooit te vergeten.

Marizzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:23

Die tiger tempel ligt volgens mij bij Kanchanaburi in de omgeving als ik het me goed herinner. We zijn er langs gereden maar niet naartoe gegaan. Wat shay ook al zegt, ik heb er ook slechte verhalen over gehoord en vond het daarom niet OK om te bekijken.
Maar goed, dan zou je dus eigenlijk ook niet naar de longnecks moeten gaan (die dragen die nekringen ook alleen maar voor toeristen) en geen olifantenritjes moeten maken (slecht voor de rug)...

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 10:52

Over die Longnecks is ook ons verteld dat die van andere gebieden komen en dat ze ook door een soort
van ronselaars geexploteerd worden.
Wij zijn er ook niet heen gegaan, ook moest je een soort van entree betalen, ong 10 euro om naar ze te kijken.
Nu is 10 euro niet zo'n probleem maar voor daar is het best veel en ook dat verhaal erbij, toen hoefde dat van ons niet meer.

Wel zijn we bij de Mong stam geweest, daar kun je zo heen, maar daar schijnen ook weer veel criminele aktiviteiten te zijn, en als je tussen die woningen
(nauja woningen) doorloopt en regelmatig zeer luxe auto's ziet,zet je ook ????.

Het Tiger Kingdom bij Chiang Mai ziet er fantastisch uit en de tijgers zelf ook, ze vertelden dat de tijgers na ong 19 mnd er weg gaan naar een
gebied er achter omdat ze dan niet meer te vertrouwen zijn en volwassen worden met alle trekjes die erbij horen.
Maar wat daar van waar is weet je ook niet natuurlijk. Daar heb ik tot nu geen echte slechte verhalen over gelezen en gehoord.

Ze hebben in ieder geval niet die naam zoals in Kanchanaburi bij de monikken, die zo vertelde onze gids vergeten zijn waarom ze ermee begonnen.

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:58

Hey allemaal!

Wat leuk, een topic over Thailand 2011 :D
Ik ben sinds 8 Augustus helaas weer terug na een reis van 3,5 week :(
Het was echt super! Een heel leuk, divers land met vriendelijke mensen!
Wij waren met 2 meisjes die voor het eerst een echt verre vakantie hebben gedaan. Thailand was hier een perfect land voor!
We zijn begonnen in bangkok, dan met de nachttrein naar Chiang Mai, het vliegtuig naar Koh Samui, na een paar dagen naar Koh Tao, terug naar kanchanaburi met de nachttrein en bus en de laatste dag terug naar bangkok en naar huis :(
Mijn hoogtepunten qua ativiteiten waren toch wel de jungle trekking, kookschool, jungle-flight en snorkelen. Verder is het gewoon geweldig om al die verschillende plaatsen en cultuurverschillen te zien.
De mensen zijn super aardig en we hebben overal hele goede overnachtingsplaatsen en eten gehad. Allebei nooit ziek geweest en hebben gewoon van straatstalletjes gegeten ;)

Als iemand vragen heeft dan roep maar :D Vind het leuk als ik iemand nog ergens mee kan helpen.

Voor iedereen die nog gaat: fijne vakantie, geniet ervan en neem lekker de tijd voor alles :)

Groetjes!

Maaike__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 14:47

Hallo allemaal,
Wij zijn ook weer terug uit Thailand, wat een geweldige vakantie hebben wij gehad!

Begonnen in Bangkok 2 nachten, wat een indrukkwekkende stad.
Hebben daar de fietstocht van Co van Kessel gedaan, dat is echt aan te raden! Super leuke manier om de stad te ontdekken. Bij de 5 uurs tocht ga je ook met een bootje richting buiten de stad. 5 uur lijkt lang maar het is zo voorbij.
Na Bangkok met de locale trein naar Kanchanaburi, 2 nachten daar. Watervallen gezien en natuurlijk de bridge over the river kwai.
Als je lekker wilt eten moet je naar de Friends Bar. Heerlijke Masaman curry!!
Na 2 nachten met de taxi naar Hua Hin, 1 nachtje geslapen en de ochtend erna met taxi naar Chumphon voor de boot naar Koh Tao.
Aangekomen op Koh Tao opgewacht door mijn oom en tante met nichtjes en zijn we naar werkelijk het mooiste resort van het eiland gebracht. Haad Tien Resort. Als je veel geld te besteden hebt is dit het paradijs! We hadden 3 huisjes aan het strand waar je in de ochtend ( half 8) met haaien kon zwemmen. Wat een ervaring is het als je aan het snorkelen bent en opeens 7 haaien om je heen zwemmen. Ik raakte wel even in shock kan ik je vertellen. Mij was verteld dat ze niks doen, gelukkig was het ook zo.
Koh Tao is een geweldig eiland om het duiken te leren, je hebt er een Nederlandse duikschool waarbij je een cursus kan volgen voor je duikbrevet. Op het eiland is het handig om scooters te huren, omdat de taxi's erg prijzig zijn. Wel is het handig als je aardig kunt sturen op een scooter want het is erg zanderig en heuvelachtig.
Na 5 dagen relaxen op Koh Tao met de boot richting Koh Phanang. Totaal ander eiland vind ik, veel meer jungle. Wij zaten aan een klein baaitje in het noord oosten. Volgens mij is dit wel de beste plek om te zitten want de rest is al erg toeristisch aan het worden.
Na een paar dagen hadden wij een vlucht vanuit Suratthani naar Bangkok en van Bangkok gelijk weer door naar Chiang Mai. Wat een verschil met de eilanden. Chiang Mai was een leuke stad, night safari gedaan, de oude Zoo in Chiang Mai zelf met de panda beren, en natuurlijk de Night Bazaar. Na een paar dagen hadden we het wel gezien en zijn we door een tip van Nederlanders naar Pai gereisd. Wat een verschrikkelijke 3 uurs rit met 10.000 bochten. Het is een waar paradijs al vind ik het zelf. We zaten in een prachtig resort, voor weining via Agoda, net buiten het plaatsje. Voor 100 bath per dag scooters gehuurd. En daarmee door het binnenland gereden. Zo kom je in het 'echte' Thailand terecht. In Pai hebben we ook olifant gereden. We waren eigelijk van plan dit in Chiang Mai te doen (zoals iedereen) Blij dat we dat niet hebben gedaan. Bij Thom's Elepfant 2 uur lang echt achter de oren gezeten, en niet in een bakje. Ook gezwommen in de rivier. Na 5 dagen Pai (helemaal nooit het plan geweest om zo lang te blijven, maar het was zo leuk) naar Chiang Mai om vervolgens met de nachttrein naar Bangkok te gaan. In de nachttrein kwam ik Anne tegen (annedrop op bokt) Wat een toeval! Heel gezellig zitten kletsen over de paarden! In Bangkok nog 2 nachten en toen weer terug naar huis. Het was een super mooie vakantie die ik niet snel meer zal vergeten.
Sorry voor het lange verhaal en als jullie toch nog wat willen weten hoor ik het graag!
Iedereen die nog gaat heel veel plezier! :)

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 17:00

Hey hey,

En ik ben ook weer terug in Nederland..Super vakantie..
Even een kort verslagje, althans ik probeer het zo kort mogelijk te houden, haha!

We zijn ook begonnen in bangkok 2 dagen (3 nachten) 1e dag naar grand palace en china town geweest, 2e dag op een river cruise naar ayuthaya, wat ook erg mooi was.
Vervolgens met het vliegtuig naar Krabi en direct door naar railay beach, daar was het echt super mooi, ik denk wel het mooiste plekje van waar we zijn geweest. Bijna geen toeristen. Daar hebben we ong. 4 dagen vertoeft. Railay zit vast aan het land, maar je kunt er alleen met een bootje komen. Er zijn daar 3 stranden te bereiken via een paadje dat over het eiland loopt. Moet je wel klimmen enzo, maar dat was zeker de moeite waard. Verder hebben we daar lekker gechilled. Erg leuk restaurantje ontdekt waar we elke dag gingen eten.
Daarna zijn we naar koh phi phi gegaan, wat een toerisme daar, maar juist ook wel weer heel gezellig. Hier zijn we 3 dagen gebleven, elke avond op het strand party en overdag lekker chillen en het eiland te voet verkennen. Ook nog op snorkeltour geweest.
Toen op naar khao sok gegaan, een nationaalpark helemaal in de rimboe, daar zijn we 3 dagen geweest. Jungle ingeweest en gekanoed in de regen.
Daarna was ko samui aan de buurt, hier hebben we 2 hele leuke stellen ontmoet waar we 's avonds heel gezellig mee aan het strand hebben gezeten. Ko Samui vond ik verder weinig aan, vond het er aardig vies.
Na 2 nachten en 1 dag zijn we dan ook doorgegaan naar koh phangan, waar we eerst in het zuiden de black moon party mee hebben gepakt en vervolgens 3 dagen naar hetzelfde strandje als Maaike_ zijn geweest. daar moest je ook met een bootje heen, er waren 1 van de weinige daar, heel rustig en erg relaxed daar. Ko phangan vond ik wel een erg mooi eiland. Inderdaad veel meer jungle.
Vanaf koh phangan zijn we naar surathani gegaan en direct door naar bangkok om daar nog 1 dag te vertoeven, het pak van mijn vriend op te halen (we hebben vrijdag bruiloft van m'n broer) en vervolgens de volgende dag naar huis gevlogen.
Toen we gingen inchecken kregen we excuses aangeboden want ze hadden ons naar de business class moeten verplaatsen i.v.m. een overboeking. Dat vonden wij natuurlijk helemaal niet erg, want toen hadden we een superrelaxede terugreis :)

Kheb nog lang niet alles vertelt, maar het was echt heerlijk!

justdjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:29

Hallo allemaal!

Ook wij zijn aan het kijken of Thailand iets voor onze vakantie is! Ik hoop dat ik hier antwoorden en ervaringen kan vinden/krijgen? Wij vertrekken in november voor 17 of 21 dgn, wij vinden een mooi strand en goed eten/ontbijt erg belangrijk! En vinden het gezellig om 's avonds ergens iets te eten en het zou leuk zijn als er wat winkeltjes zijn om even leuk langs te lopen. Daarnaast vinden wij cultuur ook leuk om te bekijken. Ik zit te denken aan een KORTE rondreis en dan naar een mooi en leuk resort waaruit we nog enkele excursies kunnen boeken. Wie helpt ons??????

justdjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 09:32

Ik heb nog een vraagje; weet iemand of er een "Dunking Donuts" of Tim Hortens ergens in Thailand zit??? Daat maakt mijn keuze nml een stuk makkelijker :D :9

Maaike__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 13:42

Er zit sowieso een Dunking Donuts op Bangkok airport :)

justdjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:22

yesss *\o/*
Bedankt!

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:53

hahahaha daar heb ik me s ochtends letterlijk misselijk gegeten aan donuts als ontbijt... vond ze eigenlijk nog eens niet zo lekker :( maarja, de laatste baths moesten op

justdjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:02

hahaha...ik vind ze heeeeeeeerlijk!! :9
Maar heeft iemand ook suggesties voor mijn eerdere vraag?

[quote="justdjen"]Ook wij zijn aan het kijken of Thailand iets voor onze vakantie is! Ik hoop dat ik hier antwoorden en ervaringen kan vinden/krijgen? Wij vertrekken in november voor 17 of 21 dgn, wij vinden een mooi strand en goed eten/ontbijt erg belangrijk! En vinden het gezellig om 's avonds ergens iets te eten en het zou leuk zijn als er wat winkeltjes zijn om even leuk langs te lopen. Daarnaast vinden wij cultuur ook leuk om te bekijken. Ik zit te denken aan een KORTE rondreis en dan naar een mooi en leuk resort waaruit we nog enkele excursies kunnen boeken. Wie helpt ons??????

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 17:23

Railay beach is een aanrader voor een mooi strand (vooral als je daar naar Tonsai beach gaat). Het zit vast aan het land, maar je kunt er alleen met een bootje komen. Absoluut niet toeristisch. De natuur op dat stukje land is erg mooi. Vanaf Railay kun je via een paadje, naar Tonsai beach lopen (of andersom) (1 uur), maar je kunt ook via de rotsen klimmen. (15 min)
Veel winkeltjes zijn er niet, maar het is er wel prachtig..
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2689_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6327_n.jpg

Echt de moeite om het paadje wat over het eiland loopt helemaal over te lopen. Zo kom je op Tonsai beach en op Railay beach.

Je kunt er wel echt heerlijk eten. Vooral op Railay - east en dan bij diamond cave.

Ik hoop dat je de foto's kan zien..

Daarnaast heb ik nog een tip voor je, maar die stuur ik je liever per Pb, dus als je het wilt weten hoor je het...

Ow en voor een hotel daar, als je op railay beach aankomt (waar ik vanuit ga) dan loop je het paadje in, ong 10 min lopen, dan moet je een bult op en dan recht voor je is een 'resort' de kamers kosten rond de 15,- en het is prima vertoefen. Niet luxe!!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:34

Ik ben ook al een tijdje terug van Thailand. Eerst zijn we drie dagen naar Bangkok geweest (wat ik meer dan genoeg vond). De eerste dag hebben we een beetje de buurt verkend en met de longtailboot het kanaal op en langs oud Bangkok.
De 2de dag een excursie, eerst gingen we buiten het drukke Bangkok zelf, naar het platteland. Daar hebben zijn we eerst naar kokosnotenplantage/fabriek gegaan waar ze echt alles maken uit kokosnoten :D Dan door naar de drijvende markt, dan met de olifanten rijden, dan naar een teakfabriek, dan terug naar Bangkok zelf en op een luxeboot gelunchd. En dan zijn we in het stad zelf weer allerlei tempels gaan bekijken.
Onze laatste volledige dag in Bangkok zijn we dan weer met de fiets gaan rijden, door de sloppewijken, dan met een boot het kanaal overgestoken en terecht gekomen in een soort van "regenwoud". Ook heel leuk om te doen! :)

Dan zijn we naar Phuket gevlogen en daar hebben we natuurlijk ook allerlei leuke uitstappen gedaan zoals met de grote boot naar de James bond eilanden, vanop de boot met de kano in de lagoons rondpeddelen, door de grotten met 1000'en vleermuizen, wilde apen, ... Dan nog een dagje met de speedboot naar de Phiphi eilanden en dergelijke met snorkelen erbij en dan hebben we nog Phuket verkend met de jeep. Aangezien we de enige waren samen met onze gids konden we er dus echt een eigen excursie van maken. We zijn naar echt afgelegen stranden/plekjes geweest, de apenschool, cashewnotenfabriek, regenwoud, ...

Het was een geweldige ervaring en ik heb echt heel veel heimwee :D
Wel vond ik waar ons hotel was in Phuket te toeristisch. En vooral na Bangkok verlangde ik echt naar groen en dat viel dan wat tegen, maar de excursies maakten het goed :)
Ik had enkel spijt dat we zolang in Phuket zijn gebleven (10 dagen), ik had dan liever na 5 dagen nog eens ergens anders naartoe gevlogen maar ach..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:50

Mijn vriendje is gisteren vertrokken! Met qatar airways hij had een hele leuke vlucht gehad.
En vandaag in phuket nog gaan wandelen, en vertelde dat ze er allemaal echt super opdringerig waren. Hadden jullie dit ook, hij heeft zichzelf zelfs moeten verdedigen met iemand een mep te verkopen (en al is hij er voor mma training het is echt een doetje dus dat is normaal niet iets wat hij onnodig doet) en dan hebben ze hem geld aangeboden zodat hij de politie niet zou bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:10

Stipje. Ben van plan om in Thailand te gaan backpacken (niet meer in 2011 :+) en dan te beginnen in Phuket, maar als ik dat van Lesilla lees.. Zit ik niet op te wachten als meid van 155 groot := Wat wouden ze dan??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:11

Zal het morgen navragen, kan ook zijn dat hij gewoon ongeluk had.
Als je hier in antwerpen rondloopt kan je ook een groep minder leuke mensen tegenkomen natuurlijk. Dus wie weet was het gewoon beetje ongeluk.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 10:22

In Phuket werden we vaak aangesproken door verkopers maar als je gewoon nee knikt of ze negeert, was er niets aan de hand. Ik heb wel de indruk dat ze vriendelijker zijn tov vrouwen dan mannen..