Zin aan!!
Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shay schreef:Ook wij zijn vorig jaar naar thailand geweest.. prachtig land! je kijkt je ogen uit. Geweldig eten.. en wees gerust bijna alles aan de weg ( ja aan de weg ik zeg het goed ) kan je gewoon eten!!! ik zou alleen de gebakken rat laten liggen haha.. Deet zou ik zeker mee brengen. Wij hadden alleen een ticket geboekt en verder helemaal niets vooraf. Wel hadden we vooraf een kleine route maar die hebben we aan moeten passen vanwege de lange reistijden daar. Je kan zomaar 6 uur in een bus zitten en dan ben je alweer een hele daag kwijt. Ik zou je aan willen raden als je met de bus reist een wat duurdere bus te nemen ( scheelf 50 cent ) maar dan rijd je wel iets comfortabeler er je hebt airconditioning.
Je gaat zoals al wel eerder geschreven wel naar de messt touristiche plekken hier moet je van houden.. als tip op deze plaatsen veel afdwingen .. als de mensen daar een beetje knibbig worden dan betaal je pas een goede prijs! O wat zeker de moeite waard is is het Historisch Park in Ayutthaya. Vooral bij zonsondergang!
Hele fijne vakantie
Toen we vanuit Koh Samui weer terug gingen naar het vaste land gingen we eerst een paar uur met de boot, nou mijn grootste angst.
Als ík op een boot zit gaat het áltijd fout. Dus ik vond het doodeng. En was ook nog is flink aan het waaien. En daarna moesten we nog is een hele dag in de bus zitten. Nou zat ik voorin gepropt naast iemand met smetvrees (die heeft de hele weg zichzelf zitten schoonmaken met babydoekjes en crémes). En daarbij zat ikmet me neus voor een dvd speler waar ze non-stop bloederige films op afspeelde.
niet echt een aanrader. Jaaa bloederige films en worstelen daar houden ze daar wel van!
Ik ga even bijlezen! 
)xNavatu schreef:is iemand hier ook wel eens naar dat Tiger Kingdom geweest?
maar jij bent nu dus al in Thailand?
Heel veel plezier nog, als je dit leest! _Anouck schreef:Haha..
Wat nemen jullie trouwens allemaal mee qua medicijnen etc.
Ik heb nu het volgende:
- Deet
- Paracetamol
- Loperamide
- ORS
- Betadine pleisters/normale pleisters
- Zonnebrandcrème/after sun

shay schreef:je kan alles zonder vlees of vis bestellen. In thailand word veel groente gegeten dus als vegetarier kan je er goed eten. Wel goed aangeven dus even in het woordenboek duiken wat geen vis of geen vlees betekend.
_Anouck schreef:Over 28uur zitten wij in de auto richting dusseldorf![]()
Zin aan!!
Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit
Al denk ik zo dat het wel zal lukken 
11 uur vliegen, pfoeh dat is wel veel zeg! Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk 
) naar kanchanaburi, waar we overnachten. we gaan dan ook nog naar de River kwai, ik geloof dat we daar gaan kanoën. Woensdag gaan we met de nachttrein naar Baan Bin ( kan dat?
) en dan gaan we 4 dagen, 3 nachten, bij een bergdorpje slapen, waar we o.a. met een rijtuigje en paarden ( Yeah
) naar een aantal dingen gaan, zoals heetwaterbronnen en ook nog iets van een waterval, en we krijgen een thaise massage en we kunnen zien hoe ze daar koken etc.
Dat dorpje is Phunjen geloof ik.
( er staat iets over jumbo tour dus dat zal het dan wel zijn
) Ik dénk dat we daar ook dan naar die tijgertempel gaan aangezien ik dat nergens kan vinden verder in het schema maar we wel t/m woensdag in Chiang mai blijven, en dan gaan we daar waarschijnlijk ook nog wat dingen doen die nog niet geplant zijn.
) en op donderdag gaan we met de boot naar Koh Tao. Daar gaan we duiken en snorkelen en dan denk ik nog een tijdje op het eiland gewoon relaxen ofzo, en dan gaan we op een gegeven moment weer naar Bangkok om op vrijdag weer terug te vliegen naar Nederland 

Misschien komen we elkaar dan nog tegen inderdaad 

Vind het leuk als ik iemand nog ergens mee kan helpen.

maarja, de laatste baths moesten op
Dan door naar de drijvende markt, dan met de olifanten rijden, dan naar een teakfabriek, dan terug naar Bangkok zelf en op een luxeboot gelunchd. En dan zijn we in het stad zelf weer allerlei tempels gaan bekijken.