Zin aan!!
Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shay schreef:Ook wij zijn vorig jaar naar thailand geweest.. prachtig land! je kijkt je ogen uit. Geweldig eten.. en wees gerust bijna alles aan de weg ( ja aan de weg ik zeg het goed ) kan je gewoon eten!!! ik zou alleen de gebakken rat laten liggen haha.. Deet zou ik zeker mee brengen. Wij hadden alleen een ticket geboekt en verder helemaal niets vooraf. Wel hadden we vooraf een kleine route maar die hebben we aan moeten passen vanwege de lange reistijden daar. Je kan zomaar 6 uur in een bus zitten en dan ben je alweer een hele daag kwijt. Ik zou je aan willen raden als je met de bus reist een wat duurdere bus te nemen ( scheelf 50 cent ) maar dan rijd je wel iets comfortabeler er je hebt airconditioning.
Je gaat zoals al wel eerder geschreven wel naar de messt touristiche plekken hier moet je van houden.. als tip op deze plaatsen veel afdwingen .. als de mensen daar een beetje knibbig worden dan betaal je pas een goede prijs! O wat zeker de moeite waard is is het Historisch Park in Ayutthaya. Vooral bij zonsondergang!
Hele fijne vakantie
xNavatu schreef:is iemand hier ook wel eens naar dat Tiger Kingdom geweest?
_Anouck schreef:Haha..
Wat nemen jullie trouwens allemaal mee qua medicijnen etc.
Ik heb nu het volgende:
- Deet
- Paracetamol
- Loperamide
- ORS
- Betadine pleisters/normale pleisters
- Zonnebrandcrème/after sun
shay schreef:je kan alles zonder vlees of vis bestellen. In thailand word veel groente gegeten dus als vegetarier kan je er goed eten. Wel goed aangeven dus even in het woordenboek duiken wat geen vis of geen vlees betekend.
_Anouck schreef:Over 28uur zitten wij in de auto richting dusseldorf![]()
Zin aan!!
Ik keek net op de weerberichten via 333travel en vanaf zondag is het zonnig in Bangkok en 36 graden. Zaterdagavond komen wij daar aan, dus dat komt goed uit