Ik zou persoonlijk die dure tickets naar een ver land lekker bewaren voor een andere keer, wanneer je 3 weken kunt gaan en alles van dat land kan zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Gelukkig hebben een paar stedentripjes New York me dit gevoel doen vergeten
.
.

De stranden zijn erg mooi! Wij zijn op het strand van Jumeirah geweest, dat is rond de palm, en op het strand op de palm, en dat was een heel mooi strand! Een onderdeel van het strand van Jumeirah ligt ook aan The Walk, we staken de weg over en we waren er al. Verder ook heel zacht zand en schoon water, er waren ook geen rotsen ofzo in de zee, dus je kon hartstikke lekker zwemmen.
Een apartement is in verhouding niet zo heel duur. In de supermarkten is ook alles te koop, gewoon hetzelfde als hier, alleen dan geen varkensvlees. Dus dat kan prima.
Wij zaten in Mövenpick Jumeirah Beach, heel mooi hotel en ook direct aan The Walk. Op Sunweb staan een aantal heel fijne hotels en apartementen: http://zon.sunweb.nl/vakantie_dubai/str ... 4294966552. Het Hilton is ook erg mooi! We hebben voor volgend jaar ook gekeken naar Lotus Marina, die appartementen. Dat zag er ook erg goed uit, en een mooie ligging. Ik denk dat Dubai qua prijs te vergelijken is met Curacao, misschien is Dubai dan nog wel iets goedkoper.
Ik wilde kijken, maar de meeste gaan nog niet zo ver tot in mei.
Thailand moet erg mooi zijn qua natuur en de mensen moeten ook heel vriendelijk zijn. Maar er zullen vast wel directe ervaringen hier op bokt te vinden zijn!
naast cultuur, veel natuur, veel vermaak, er is zoveel te doen, te beleven en te ontmoeten