Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk dat je me volgt! het is ook ontzettend leuk, echt een awesome stageplaats hier. te relaxt. ik had inderdaad mijn haar eerst op een staart voor de zon, maar toen voelde ik de zon weer heel erg in mijn nek branden en heb toen mijn haren los gedaan (vandaag had ik een pet bij, dus dat scheelt best veel) vandaag is niet zo leuk geweest als gisteren helaas (zie hieronder mijn verhaal)
eigenlijk is 5 weken ook gewoon te kort hier om alles te kunnen zien. het is zo prachtig hier.
fijn dat iedereen mij ook echt volgt zeg, wat grappig!
(sneaky me, ze kwamen praten en ze vroegen: wat hebben jullie op de boot gedaan? ik zei: geobserveerd, achter de bar gestaan en natuurlijk de petities he.. waarna volgde: zou jí'j niet onze petitie willen tekenen? en toen hebben ze allebei nog nog een handtekening gezet.
Maar vanaf morgen kan ik je eventjes niet volgen omdat dat de koersweek is in Frankrijk voor Alpe D'HuZes
Balen dat je vandaag ziek bent geworden op de boot, en dat je er nu nog steeds last van hebt, lijkt me echt rot, ook omdat je daardoor niet mee op stap kunt enzo.
Wat ga je doen in je vrije weekendje? xCathy schreef:Leuk hè!Maar vanaf morgen kan ik je eventjes niet volgen omdat dat de koersweek is in Frankrijk voor Alpe D'HuZes
Balen dat je vandaag ziek bent geworden op de boot, en dat je er nu nog steeds last van hebt, lijkt me echt rot, ook omdat je daardoor niet mee op stap kunt enzo.
Trouwens, lijkt mij een best vervelend karweitje, al die mensen om handtekeningen vragen voor die petitie.. hoop dat het wel nut heeft, want als jullie elke dag zoooveel handtekeningen ophalen, dan heb je na een week al bijna genoeg om te overhandigen!
Hahaha, dat pilletje werkt blijkbaar echt goed, als je ervan gaat hallucineren dat je gedrogeerd bent!Wat ga je doen in je vrije weekendje?

.
)
het was erg lekker, maar totaal niet gezond. toch heb ik er van genoten 

het was ook super gaaf om te doen, en ze waren ook gigantisch groot!

we zijn echt helemaal volgedouwd met lekkers.
) en ben ik alle emails online gaan zetten en in de database gezet. al snel was de meeting en omdat vandaag de baas Ed Bentham aanwezig was duurde hij langer als normaal. we waren om 21:15 eindelijk klaar met de meeting en toen gingen we de verjaardag van Theresa vieren.
) rode wijn aangeboden, maar deze heb ik vriendelijk afgeslagen.xCathy schreef:Hey naamgenootje! Ik heb niet je hele verslag gelezen, maar je foto's zijn echt suuuuuper gaaf! Als ik thuis kom ga ik eventjes lezen wat je allemaal hebt meegemaakt! Ik heb troiwens je petitie online getekend!
Veel plezier verder!

? (mag ik dat zo noemen
) 

maar mijn leraar s er en die gaat mee, dus ben heel zenuwachtig of alles goed gaat
. daar konden we wel op dus zijn we 2 trips met deze boot mee geweest.