Neem aan dat je Dubai op mij richt haha. Ja het was ook errug gaaf zeg! Dat je normaal al die dingen ziet op tv etc. en nu gewoon in het echt ziet (lees Burj al Arab, Burj Khalifa, Dubai mall etc.) Zou er zo weer terug naartoe willen gaan!
Ik twijfel nog. Het is zowiezo de bedoeling met een groepsreis mee te gaan. Ik heb wel een paar leuke dingen gezien, maar nog geen keuze gemaakt. Ik ga toch pas in september, dus heb nog even om te beslissen. Vorig jaar in Porec, Kroatie (Istrië) geweest, en in 2009 in Viareggio, Italië (Toscane).
Ingrid_V
Geplaatst: 24-04-11 23:45
Domaine de Soulisse voor de 3de keer (Midden Frankrijk). Mensen die nog een leuke vakantie willen met veel buitenritten in Forêt de Troncais, bitloos rijden en Nederlanderse eigenaren --> de ultieme stek
28 juli met paps broer en vriendlief naar Lanzarote !! Mams en Zuslief blijven thuis omdat mams niet goed tegen de hete zon kan en voor 2 shetjes wil zorgen, en Zuslief heeft een hengst die ze niet door iemand anders wil laten verzorgen/trainen Hotel Barcélo, La costa teguise! Zijn al bij Fuerte Ventura geweest en Tenerife, we willen alle canarische eilanden graag nog eens zien !! En Fuerte Ventura en Tenerife waren Ge-Wel-Dig! Dus ben heel benieuwd! Ach, sowieso, vriendlief is mee dus dan maakt het me niet uit waar we heen gaan haha!:D
Deze vakantie ga ik met paps en mams 2 weken naar Nerja, Spanje. Zus komt laatste week erbij, want die gaat in juni geloof ik naar Lloret. We hebben een privéhuisje gehuurt met privé zwembad ! Zin in!
Ik ga zeker een week naar italie gardameer , waar en hoe is nog niet zo bekend. Daar heb ik een topic voor in mijn onderschrift staan. Dus als iemand wat weet, laat maar weten!!
Ben deze zomer ruim 16 weken vrij en dan zit ik voornamelijk thuis tussen de luiers, schat ik zo in.
Daarom dit jaar wat eerder vakantie gehad: Dubai.
vevina
Geplaatst: 04-05-11 11:11
In de carnavalsvakantie zijn we een weekje naar Bali geweest , in de zomervakantie gaan we een weekendje naar Rome
Mars
Geplaatst: 04-05-11 11:12
Ik ga met vriendlief naar Kos, Griekenland. Nog nooit geweest, vorig jaar voor het eerst naar Griekenland (Rhodos) geweest en dat was heel goed bevallen.
Elke86
Geplaatst: 04-05-11 15:46
In juli/augustus 2 weken naar San Sebastian met vrienden.