. Mij viel gewoon de geur ontzettend op, ben normaal gesproken nooit zo kokhalzerig oid, maar hier gewoon elke keer weer als mijn neus in de buurt van het water kwam. Gelukkig was er in overvloed flessen water te koop
.Het was trouwens ook gewoon het koude water uit de kraan wat zo stonk, want 's ochtends gebruikte ik helemaal geen warm water. Warm water heb ik alleen voor het douchen gebruikt, maar daar was ik binnen 2 tellen weer onderuit hahaha!
Wow, dat lijkt me wel een heel mooi gezicht hoor Kuggur, lammertijd en sneeuw
!Weten jullie eigenlijk wat die plaats was waar al die hoopjes stenen lagen? Wij waren gewoon een stukje aan het rijden en kwamen daar ineens uit, was wel een heeeeel mooi gezicht met de zonsopgang, maar we hebben nou eigenlijk allemaal geen idee waar we nou geweest zijn
.
) Maar 28 januari gaat mijn vliegtuig terug naar holland. Maar stiekem wil ik dan direct weer weg haha, ergens anders weer nieuwe ervaringen opdoen en lekker aan de slag. En om maar meteen iets heel anders dan Afrika te kiezen....trekt IJsland me wel
) IJsland met echt veel sneeuw lijkt me fantastisch mooi... ik zou iig wat watervallen bezoeken, zeker als er nog sneeuw ligt, dat moet echt schitterend zijn.
het kan gigantisch waaien op IJsland (

zou ik liever naar wél een echte gaan, maar dat is rond deze tijd van het jaar wss niet te doen (hoogland). Maar goed, dat is persoonlijk.
alles (souvenirs) is veel duurder daar vanwege het toerisme.
Ik had het stukje over VOLGEND jaar gemist
- varkentje als logo)
Dan vraag ik me toch af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.