Yanouuu schreef:Ik ga ookMet m'n beste vriendin en ouders naar m'n familie in Tolo, dichtbij Nafplio (Peloponnesos) en misschien nog een paar daagjes Athene, ik heb er ook echt heel veel zin in!
Nafplio ben ik ook geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Het is Lesbos - Molivos geworden.......... wordt geboekt as we speak (nou ja, type)
Electra63 schreef:Ja, ik ben wel eens op Rhodos geweest (al weer paar jaar geleden).
De oude stad is leuk om te slenteren of te winkelen. Auto huren en een rondje eiland doen.
Langs Lindos (witte stad) gaan, vlakbij is de beroemde Anthony Quin-baai.
Prassonissi is bekend van het windsurfen en kitesurfen.
Je kan een jungle-tour maken, jeep-safari.
Dagje op en neer naar Marmaris om te shoppen.
En vooral zon, strand en zee.
manzano schreef:Het is Lesbos - Molivos geworden.......... wordt geboekt as we speak (nou ja, type)
marielle231 schreef:manzano schreef:Het is Lesbos - Molivos geworden.......... wordt geboekt as we speak (nou ja, type)
oooh gaaf !! geweldig daar![]()
Wil graag weer terug, eens kijken of die 2 jongens nog werken bij het restaurantje waar we nogal vaak aten
Weet je al welk hotel/apartement?
Electra63 schreef:Electra63 schreef:Ja, ik ben wel eens op Rhodos geweest (al weer paar jaar geleden).
De oude stad is leuk om te slenteren of te winkelen. Auto huren en een rondje eiland doen.
Langs Lindos (witte stad) gaan, vlakbij is de beroemde Anthony Quin-baai.
Prassonissi is bekend van het windsurfen en kitesurfen.
Je kan een jungle-tour maken, jeep-safari.
Dagje op en neer naar Marmaris om te shoppen.
En vooral zon, strand en zee.
SuzanLarissa, Je zou toch naar Rhodos gaan?
Hier had ik wat tips gegeven, maar ik vind dat altijd heel persoonlijk. Ik weet niet waar je van houdt?
Ik zie dat jullie een hotel all-inn hebben? Dan moet je sowieso een keer een broodje pita giros eten, de tradionele snack van Griekenland, kost helemaal niets en is erg lekker.
En verder kan je hier nog kijken:
http://www.rhodos.startpagina.nl
manzano schreef:Dingen laten zien?? Of samen gaan bekijken........ (dus iets wat jij al hebt gezien of niet).
En wat voor typisch griekse dingen heb je voor ogen? Corfu en Kreta zijn voor groot deel redelijk toeristisch. Dus als je dat "Grieks" genoeg vind heb je keuze zat......... als je echt non-toeristisch grieks wilt is het weer wat anders.