Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mojito schreef:Elamor schreef:@ mojito: Je kunt dat soort dingen toch in je koffer doen??
Ik zeg toch, in de koffer bedoel ik dan.Omdat zij zei dat het in je koffer ook niet te veel mag.
Elamor schreef:Mojito schreef:
Ik zeg toch, in de koffer bedoel ik dan.Omdat zij zei dat het in je koffer ook niet te veel mag.
Sorry hoor![]()
Je kunt er gewoon alles in doen hoor. Je moet natuurlijk geen hele koffer voor vloeibare flesjes meenemen maar dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.
Mojito schreef:Elamor schreef:Ik wil al gaan inpakken maar ik ga pas over 4 weken
Hahaha hier precies hetzelfde. Ligt al heel veel klaar maar kan voorlopig toch niet inpakken omdat ik spul nog nodig heb!
Blazie schreef:Ik was er vorig jaar en ik ga er nooit meer heen.
De mensen zijn helemaal niks daar, je moet zelfs opletten voor de schoonmaakster in je hotel.
Ik was er met me vriend 2 weken, we hebben heel veel last gehad van de stroom die heel vaak uitviel, waardoor we heel vaak nergens konden eten. Er lopen heel veel zigeuners rond en onze ID's en pinpassen zijn gestolen.
Maar ik hoop dat je daar allemaal geen last van hebt!!
Blazie schreef:Ik was er vorig jaar en ik ga er nooit meer heen.
De mensen zijn helemaal niks daar, je moet zelfs opletten voor de schoonmaakster in je hotel.
Ik was er met me vriend 2 weken, we hebben heel veel last gehad van de stroom die heel vaak uitviel, waardoor we heel vaak nergens konden eten. Er lopen heel veel zigeuners rond en onze ID's en pinpassen zijn gestolen.
Maar ik hoop dat je daar allemaal geen last van hebt!!
Elamor schreef:Mojito schreef:Ik weet onze vliegtijd nog niet, dat is pas rot! Hoelaat vliegen jullie?
Oh niet? Kun je dat niet op internet zien? Ze veranderen hier wel steeds maar zo als het er nu voor staat vliegen we pas 11 uur in de avond..