Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
riannhuh schreef:Iemand enig idee hoe lang de aanvraag van een visa card duurt? M'n opa & oma zijn lid van de anwb dus maar even kijken of ik via hen een visa-card kan regelen
Maar bij de normale visa-cards zag ik dat je een bepaald inkomen moet hebbendat ga ik als studentje niet redden haha
Kobus17 schreef:Nope, heb alleen een mailtje ( via de engelse site) gekregen dat ze vanaf 16 mei gaan incasseren, maar dat het tot 24 juni kan duren of je weet of je de kaartjes hebt of niet. Dus ik check elke dag of er al geincasseerd is maar dat is tot nu nog niet het geval. Geen idee hoe het gaat als je via nederland hebt besteld.
Citaat:If you applied for Olympic Games tickets prior to 26 April 2011 your application will be processed and, where demand for tickets exceeds supply, London 2012 will use an automated random selection process ('ballot') to ensure the fairest possible distribution and allocation of tickets on a session-by-session basis. If you are successful, payment will be taken between 10 May 2011 and 10 June 2011. Please ensure you have sufficient funds available between these dates. A notification will be sent to confirm which tickets you have been allocated by 24 June 2011.
Citaat:Ik check nu ook steeds evenWant ik dacht dus dat er bij iederen geïncasseerd werd, maar ik las nu op de site dat er alleen geïncasseerd wordt als je kaartjes krijgt toegewezen! Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat er geld afgeschreven wordt
Citaat:ATP heeft als streven om iedereen die zich heeft ingeschreven op 28 mei per e-mail te berichten over de toegewezen entreebewijzen. Na de toewijzing zullen alle entreekaarten die daarna nog beschikbaar zijn via een webwinkel worden aangeboden. In de webwinkel kunt u de nog beschikbare entreekaarten direct kopen. De webwinkel gaat pas open na de toewijzing van entreekaarten uit de aanvraagperiode.