Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:47

Ik ga waarschijnlijk ook.. heb ook kaartjes aangevraagt voor de dresuur! Nu hopen dat ik de kaartjes krijgt. :D

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:52

Wij hebben kaartjes via Engeland besteld voor dressuur, springen en Kur. Nu duimen dat we ingeloot worden.....

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 12:48

riannhuh schreef:
Iemand enig idee hoe lang de aanvraag van een visa card duurt? M'n opa & oma zijn lid van de anwb dus maar even kijken of ik via hen een visa-card kan regelen :))
Maar bij de normale visa-cards zag ik dat je een bepaald inkomen moet hebben :? dat ga ik als studentje niet redden haha :=

Je kan ook via de Visa-site aan prepaid of aan een virtuele kaart komen. Ik heb zo'n virtuele kaart aangemaakt, deze is alleen geldig tijdens de OS en verloopt in september 2012. Het enige wat je moet doen is zorgen dat er voor 10 mei geld opgestort is, zodat ze het geld van de kaarten kunnen incasseren. Als je dus geen kaarten kunt bemachtigen, kost het je dan ook geen geld. Normaal gesproken betaal je een x-bedrag voor een Creditcard, en dat is zonde als je deze maar 1x gaat gebruiken. En het opzeggen hoeft dan dus ook niet omdat deze automatisch verloopt.
Ze vragen hier dan ook niet om een bepaald inkomen, omdat je dus zelf geld erop moet zetten.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 23:38

Bedankt voor de tip Kobus17! Wat is dat handig zeg, heb het direct aangevraagd :D
Voor mensen die dat ook graag willen; http://www.3vvirtual.com/

Zijn er misschien mensen die zich geroepen voelen een quotelijstje bij te houden met vragen+antwoorden en tips? :D

riannhuh

Re: Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:40

Hoeveel kosten krijg je als je nu naar die virtuele visa card overmaakt? Want ik wou het overmaken en zag staan dat er extra kosten komen maar ik kon niet vinden hoeveel, na wat googelen kwam ik op dit topic uit (toevallig weer bokt :P) [HTT] Geld overmaken naar engeland ..... helpp hoe ? en dat is best veel... Ik heb zelf Rabobank.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:06

Eind deze maand krijg ik te horen als ik ingeloot ben ... ik heb het via de nederlandse manier gedaan :)

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:21

ik ook en ben eigenlijk wel benieuwd!!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:31

Ik heb kaarten aangevraagd voor dressuur,springen en eventing maar ik reken er maar niet op..
We hebben in ieder geval kaarten voor het baanwielrennen als mijn broer mee doet dus dat is wel erg leuk!
Verblijf is in ieder geval al geregeld

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:35

Gaaf dat je broer meedoet, Venthe!
Wij hopen ook op kaarten....

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:37

Het is nog niet zeker hoor, hij traint er in ieder geval wel voor en het is zijn doel. Als hij zo blijft fietsen zoals hij nu doet is de kans groot maar goed die zekerheid heeft hij pas ongeveer een maand van te voren. (dat is het nadeel aan topsport je kan zo opzij worden gezet)
Maar als dan is het zeker erg gaaf!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 00:57

Gaaf dat je broer grote kans heeft om mee te doen Venthe! :oo

Ik hoop zo dat we de kaartjes toegewezen krijgen... Ik heb samen met een vriendin voor de eventing besteld :j Na wat problemen met de virtuele visa staat het er gelukkig op tijd op :D

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 08:55

Ook hier wordt met smart gewacht of er geld van de credit card wordt afgeschreven en we kaartjes toegewezen krijgen. Wij hebben ingeschreven voor dressuur, kur en springen.
SPANNEND !!!!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:13

Ik heb een pakket besteld; vlucht-hotel-dressuurfinale-springfinale-hockeywedstrijd NL. Hoop zoooo dat het doorgaat, lekker met m'n mams samen!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:09

Na 3 weken in de stress te hebben gezeten omdat ik niet bij mijn virtual card account kon :( ( en na een heel boos telefoontje naar engeland was het binnen 10 min. gepiept, := had ik dat dus maar eerder gedaan had een hoop stress voorkomen), is het geld nog nét op tijd gestort, dat ging gelukkig wel direct goed, binnen 1 dag stond het erop :j . Kreeg een mailtje van de engelse organisatie dat ze vanaf 16 mei gaan incasseren. Dus nu maar duimen draaien dat het gaat lukken *\o/* . Heb 2 kaarten voor de cross besteld.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:12

Ik heb kaartjes besteld voor de eventing en het springen dat bij de eventing hoort :)

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:39

Heeft iemand al iets gehoord wanneer de kaartjes voor de paardensport worden toegewezen ?

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 09:08

Nope, heb alleen een mailtje ( via de engelse site) gekregen dat ze vanaf 16 mei gaan incasseren, maar dat het tot 24 juni kan duren of je weet of je de kaartjes hebt of niet. Dus ik check elke dag of er al geincasseerd is maar dat is tot nu nog niet het geval. Geen idee hoe het gaat als je via nederland hebt besteld.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 09:17

Oh ik was het eigenlijk alweer vergeten, ik dnek ik merk het wel, zullen vast ook wel weer een mail ontvangen dan.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:11

Kobus17 schreef:
Nope, heb alleen een mailtje ( via de engelse site) gekregen dat ze vanaf 16 mei gaan incasseren, maar dat het tot 24 juni kan duren of je weet of je de kaartjes hebt of niet. Dus ik check elke dag of er al geincasseerd is maar dat is tot nu nog niet het geval. Geen idee hoe het gaat als je via nederland hebt besteld.

Ik check nu ook steeds even :j Want ik dacht dus dat er bij iederen geïncasseerd werd, maar ik las nu op de site dat er alleen geïncasseerd wordt als je kaartjes krijgt toegewezen! Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat er geld afgeschreven wordt :=

Citaat:
If you applied for Olympic Games tickets prior to 26 April 2011 your application will be processed and, where demand for tickets exceeds supply, London 2012 will use an automated random selection process ('ballot') to ensure the fairest possible distribution and allocation of tickets on a session-by-session basis. If you are successful, payment will be taken between 10 May 2011 and 10 June 2011. Please ensure you have sufficient funds available between these dates. A notification will be sent to confirm which tickets you have been allocated by 24 June 2011.

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:16

Wij hebben ook ingeschreven ben echt benieuwd!
Vind het systeem wel een beetje vreemd maar goed. Ga nu pas hotel en vervoer zoeken als we de kaarten ook echt toegewezen hebben gekregen.
Nog even duimen……

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:54

Citaat:
Ik check nu ook steeds even :j Want ik dacht dus dat er bij iederen geïncasseerd werd, maar ik las nu op de site dat er alleen geïncasseerd wordt als je kaartjes krijgt toegewezen! Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat er geld afgeschreven wordt :=

Nou, hier nog 1. :D

@benj: ga ook idd pas iets regelen als ik zeker weet dat ik de kaarten heb. Heb wel het 'geluk' dat ik vlakbij London familie heb wonen waar ik kan overnachten.( heb die mensen nog nooit ontmoet := , maar we zijn van harte welkom :D ) Dus hoef alleen de overtocht te regelen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:13

Via de nederlandse site:

Citaat:
ATP heeft als streven om iedereen die zich heeft ingeschreven op 28 mei per e-mail te berichten over de toegewezen entreebewijzen. Na de toewijzing zullen alle entreekaarten die daarna nog beschikbaar zijn via een webwinkel worden aangeboden. In de webwinkel kunt u de nog beschikbare entreekaarten direct kopen. De webwinkel gaat pas open na de toewijzing van entreekaarten uit de aanvraagperiode.

maar dat vind ik zo raar, want de 28ste is op een zaterdag ...

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:16

voor degene die in Greenwich zitten (sowieso de eventing, rest v.d. paardensport weet ik zo even niet) is misschien de oranjecamping een optie. Stond vanochtend in het AD dat men een oranjecamping ( zoals bij het voetbal) wil opzetten en dat ze verschillende arrangementen willen gaan aanbieden.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:14

Ik vond die 28ste ook al zo raar, idd op een zaterdag. Naja, afwachten maar :D

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:26

@ Kobus17 dat is mazzel!
Spannend nog even afwachten dus!