Zuid-Afrika 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Zuid-Afrika 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:33

MarijeR: Volgens mij hou je alleen via je planning nog wat nachten over of niet :D? Klinkt leuk hoor :j, maar vind je het niet zonde om alleen in die hoek te blijven? Of ben je vaker in ZA geweest?

Echt leuk, we doen een soort omwisseling :), einde van het jaar komt mijn neef met zijn vrouw en hun zoontje weer hier naartoe! Helemaal gezellig! En zij is nog nooit buiten Afrika geweest, dus ze is gigantisch benieuwd naar sneeuw en kou, haha! Volgens mij maken ze een stop in Zwitserland, om vervolgens met kerst e/o oud en nieuw in Hollandse Sferen mee te maken! En dan wil ik een zomers oud en nieuw in 2013 :D!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:08

Leuk zo'n omwisseling :D
Mijn familie uit ZA wil nooit in de winter komen, vinden ze veel te koud en dan komen ze het huis niet uit :+

De planning voor ons is wat ruim opgezet ivm het reizen. Mijn oom en tante die daar wonen gaan ook mee en gezien de leeftijd (vader 67 en oom & tante 70/75+) hebben we gekozen om geen grote afstanden te rijden. Afhankelijk van de definitieve boekingen kan er hier en daar nog een nachtje extra aan geplakt worden of we doen nog een extra dag familie er achteraan. We laten ons een beetje verrassen, de vluchten zijn geboekt en ik weet dat m'n tante de mooiste plekken weet te vinden in die regio. Zijn ook natuurfreaks die daar al 50 jaar wonen ;)
En dat we in 1 regio blijven maakt mij ook niet uit, ik ben idd al vaker in ZA geweest en juist nog nooit in het Kruger park :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:16

Haha, geweldig! Ik zou ook echt niet naar een koud land willen hoor, als ik in zo'n heerlijk zonnig land zou wonen :D! Het is gewoon zo bizar hoe snel je lichaam went aan de warmte, maar hoe lang het ook weer duurt om terug te moeten wennen aan de kou! Nouja, mijn lichaam dan :=!

Ow, vandaar! Haha, dan ben ik iig niet de enige die in haar ZA reis niet naar het Kruger is geweest :+. Iedereen hier verklaart me voor gek, want "voor het Kruger ga je toch juist naar ZA??", maar ach..
Probeer of je naar de Westpools in het Mountain Sanctuary in Magaliesburg kunt gaan (als je daar nog nooit geweest bent dan), dat is echt zo ontzettend rustgevend en mooi! Maargoed, als je fam. zulke natuurfreaks zijn, zal je vast wel de mooiste plekjes ontdekken :j!

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:18

WOWIE! Mag ik vragen wat je ongeveer kwijt bent geweest voor de reis? (mag natuurlijk via pb)