Guinevere schreef:Debbie, bij de goedkoopste aanbieder, maakt niet uit wie.
Nee dat snap ik

goedkoopste aangeven ook echt de goedkoopste is? Of heeft het nu om nog verschillende vliegmaatschapijen af te gaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Moet stiekem wel lachen om de vragen die ze stellen op het visum formulier.
''Bent u ooit betrokken geweest bij spionage of sabotage; of bij terroristische activiteiten; of genocide; of was u op enige wijze tussen 1933 en 195 betrokken bij vervolging in verband met Nazi Duitsland of haar bondgenoten? '' JAAAA
''Lijdt u aan een besmettelijke ziekte; hebt u een lichamelijke of geestelijke stoornis; of gebruikt u drugs of bent u daaraan verslaafd? ''
daffodil schreef:Weet niet of het de goedkoopste was, ik was nu voor 12 dagen Las Vegas, vlucht + hotel + huurauto 1595 kwijt.
Scum schreef:Is echt de moeite om voor om te rijden. Wij zijn vanuit het noorden gegaan (Glacier). Maar ook dan is het een hele dag rijden om daar te komen. Het ligt een beetje uit de richting van die andere bekende dingen.
Guinevere schreef:Ja, erg he die vragen! Vliegwinkel heb ik zelf nooit gebruikt, maar ze hebben hier wel vergelijkbare websites (bijv. Sidestep)