Guinevere schreef:Ja, erg he die vragen! Vliegwinkel heb ik zelf nooit gebruikt, maar ze hebben hier wel vergelijkbare websites (bijv. Sidestep)
Jeetje.. heb net even op de Sidestep rond zitten kijken. Voor zover ik nou kan zien is die echt goedkoop!
Daar is het wel mogelijk een roundtrip te plannen. Wij willen dus naar New York en Sacramento, maar aangezien
Amsterdam-New York- Sacramento - Amsterdam zo verschrikkelijk duur was wouden we Amsterdam - New York - Sacaramento - New York- Amsterdam doen. Vrij omslachtig maar het scheelde veel geld. Via Sidestep kan ik wel een roundtrip plannen voor weinig geld...
Alleen ben ik er nog niet helemaal uit met alle belastingen enzo. In Nederland zijn vliegmaatschapijen verplicht om prijzen inclusief alle belastingen enzo te laten zien en dat is volgens mij in de vs niet zo.
Maar... ik ben nu al bijna bijna de kassa en hij geeft nog steeds een lage prijs aan.. Zou ideaal zijn dus 
Is het daar mogelijk vanuit Nederland te betalen? Weet iemand dat?
En bij het boeken van veel dingen vragen ze om creditcard nummers, is het verstandig om speciaal hiervoor een creditcard aan te vragen? (Heb er dus nog geen..)