Citaat:is mooi daar hoor. Javea, Benissa noem maar op.
Lieke: wij zijn in alfaz geweest vlakbij de engelse school. klein stukje het binnenland in dus. dat klein holland vind ik wel meevallen hoor. er wonen er redelijk wat dat wel. ik heb in Albir eigenlijk 3 hollandse dingen gezien: eetcafe It's a small world; restaurant El Sacristan / de Koster en niet te vergeten de super content (winkel met Jumbo produkten).
cultuur is er zeer zeker hoor: watervallen Fonts d'Algar, safaripark Vergel (stukje verder weg), Guadalest met z'n stuwmeer en solarrondvaartboot, de dorpen La Nucia en Callosa d'en Sarria, grotten van Benidoleigh en niet te vergeten de mooie Jalonvallei. maarja voor dit alles moet je wel een auto bij je hebben. oja en voor de echte bokkers onder ons: er zijn daar veel mooie stoeterijen/fokkerijen van andalusiers/pre's.
Benidorm zijn wij vorig jaar ff doorheen gereden.... bah dat is echt geen spanje hoor.
als het kan gaan we volgend jaar weer. spanjaarden zijn over het algemeen erg gastvrij, zeker als ze merken dat je wat moeite doet om hun taal te begrijpen
Klopt helemaal! Grappig, alle dingen die je opsomt ben ik ook al eens geweest. Zitten echte aanraders tussen hoor! Vooral Guadalest vond ik echt heel erg mooi! Helaas is mijn geheugen echt een zeef en kan ik mij niet alles echt precies meer herinneren.

Mijn ouders zitten er in september 3 weken, en heb gister nog een weekje naar ze toe geboekt. Dus 2 x naar Spanje op vakantie, wat een luxe!