Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frankiej schreef:let er wel op bij online boeken/inchecken dat je alles supercorrect en vooral de juiste naam ingeeft. voornaam is geen roepnaam bij ryanair bijvoorbeeld, maar je eerste doopnaam. als dit achteraf gewijzigd moet worden, ben je alsnog duur uit.
purny schreef:Ik zal wel even bellen als ik jou was. Er wordt zelfs geadviseerd om koffers met vluchten naar de VS niet op slot te doen.
Myrthe92 schreef:purny schreef:Ik zal wel even bellen als ik jou was. Er wordt zelfs geadviseerd om koffers met vluchten naar de VS niet op slot te doen.
Volgens mij mógen ze zelfs niet op slot. Het enige wat volgens mij mag, is zo'n los klein cijferslot er aan. Maar dus niet die van de koffer zelf en ook niet met de sleuteltjes op slot.
Denk je fijn dat de koffer er is en ontdek je thuis dat er spullen missen. 
ik blijf in doodsangst de hele vlucht lang wat ontzettend vermoeiend is. Ik weet dat het t veiligste vervoersmiddel is etc, maar ik kan er gewoon niet bij dat zoiets groots in de lucht blijft hangen. Bovendien is alles 'gewoon techniek' en alles kan stuk.. stel je voor dat dat net boven de oceaan gebeurt ofzo.. heb ook wel teveel films gezien maar toch
Ik hou me tijdens de vlucht ook wel koest maar vanbinnen raak ik compleet in paniek bij elk raar geluidje/lampje/beweging van t vliegtuig
Ik hou continu de stewardessen in de gaten of ze rustig blijven en vind het vreselijk als zij ook even pauze nemen oid (of niet in beeld zijn).. Ik heb van de dokter al kalmeringstabletten die goed horen te werken, maar toch.. stel je voor dat ie neerstort .. ik kan dat idee gewoon niet loslaten.
, 6 aug van NY naar Los Angeles (Boeing 737, Delta) 6 uur en 22 aug van LA naar Amsterdam (Boeing 747, KLM) 10,5 uur lang..

heb hierdoor ook maar mijn droom om stewardess te worden laten varen 

frankiej schreef:super he dat vliegveld. eindhoven is ook zo'n lekker overzichtelijk veld
Beetje raar misschien, maar als we naar Schiphol rijden en al die enorme vliegtuigen zien, dan krijg ik een enorm gevoel van JAAAA IK GA WEG