Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeszica schreef:Ik ben vandaag gewoon 2x gecontroleerdOp de heen en de terugweg.. Normaal gesproken word ik 1x in de week gecontroleerd haha!
Die trein die vanuit duitsland via hengelo naar schiphol gaat is fijn.. Ik hou echt van die trein! Mag morgen weer haha!
Unwritten schreef:Jeszica schreef:Ik ben vandaag gewoon 2x gecontroleerdOp de heen en de terugweg.. Normaal gesproken word ik 1x in de week gecontroleerd haha!
Die trein die vanuit duitsland via hengelo naar schiphol gaat is fijn.. Ik hou echt van die trein! Mag morgen weer haha!
Als je 2 uur bij Stroe met die trein staat is het niet leuk meer hoor
xkimmx schreef:Ik ga vrijdag met koninginnedag naar Amsterdam, maar ik ga echt noóit met de trein. Kan ik nu gewoon een kaartje kopen op het station of niet?
Jeszica schreef:Unwritten schreef:
Als je 2 uur bij Stroe met die trein staat is het niet leuk meer hoor
Nou 2 uur bij Stroe overleef ik in geen enkele trein. Bloedchagerijnig word ik dan haha! Ook wel eens mee gemaakt bij die loodsen voor Amersfoort *zucht*
Maar het is inderdaad de trein waar je niet normaal in kunt stappen met zware tassen. Die stoelen kunnen fijn naar achteren en stopcontacten![]()
Ik ben vanmiddag bijna 2uur bezig geweest van Utrecht naar Apeldoorn, breuk in de bovenkabel... Gisteravond reed mn treintje ook maar voor de helft verder naar Deventer, de andere helft ging wegens opgelopen vertraging maar weer terug naar Rotterdam CS