Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_K schreef:Ter aanvulling: Er moet wel een chip in je paspoort zitten(en geen stempels van landen waar Amerika mee in onmin is, dus niet eerst naar Irak op vakantie
)
LuvdaTossa schreef:Marieke_K schreef:Ter aanvulling: Er moet wel een chip in je paspoort zitten(en geen stempels van landen waar Amerika mee in onmin is, dus niet eerst naar Irak op vakantie
)
Hier zit ik eigenlijk een beetje mee. De laatste keer naar Amerika had ik twee keer een visa van Egypte erin zitten. Het ondervragen viel wel redelijk mee. Nu heb ik een gigantisch visum van Iran erin zitten én weer plannen om naar Amerika te gaan. Mijn paspoort is nog wel geldig, maar ik vraag me af of ik problemen ga krijgen...
Iemand een idee?
MoniqueT schreef:Bij de eerste 'port of entry' in Amerika moet je echt je koffer zelf van de band halen, door de douane brengen en weer afgeven.
Wij vlogen deze week via Londen, dan hoeft het niet, want dat is niet in Amerika. Met een overstap in bijvoorbeeld Washington of welke Amerikaanse stad ook, moet je door immigrations en je koffer door de douane brengen. Voordeel is weer dat je in de stad waar je aankomt zo kan doorlopen.
LiSSy schreef:wij vliegen ook via Londen, je hoeft dan dus niet je koffer te halen en naar de volgende vlucht te brengen? dat gebeurt dus automatisch?