ligt er maar net aan waar naartoe en hoelang .. en idd het weer onderweg ..
wij hebben op curacao gewoont .. en dat is 10 uur vliegen .. we hebben wellis in een storm gezeten en dan heb je heeeel erge turbulentie ..maar het is vaker gewoon goed verlopen
Het stelt me allemaal wel tot rust als ik het zo lees.
Tamara21
Geplaatst: 29-12-09 10:30
Ben dit jaar naar Gran Canaria geweest.. Was ongeveer 4,5 uur vliegen.. (terugweg was minder dan 4 uur) Ook ik had nog nooit gevlogen en was er best nerveus voor.. Opstijgen en landen vond ik eigenlijk wel hartstikke leuk hoor!!! Net alsof je in een soort van achtbaan zit als je opstijgt.. Vakantie zelf was geen reet aan..(maar dat lag aan mij en met wie ik ging) Door omstandigheden ben ik eerder teruggegaan en moest toen helemaal alleen terugvliegen en dat vond ik wel doodeng.. Maar uiteraard ben ik wel op Schiphol aangekomen!!! Gran Canaria zelf vond ik wel erg leuk, gezellige boulevard, leuke winkels en markten.. Wat mij daar wel opviel was dat sommige dingen hartstikke duur warn daar.. Ik zat bij bungelowpark Cordiall Biaritz..(Las Palmas)
Wat ook een lekker warm land is voor in het voorjaar is Tunesië, en is maar 2,5 uur vliegen
Lisann__
Geplaatst: 29-12-09 19:03
Niet heel bevordelijk.. maar toch,
Ik vind het verschrikkelijk! Ik heb echt enorm hoogtevrees.. en dan die turbulentie.. Ik heb gehuild, en hoe Er zaten allemaal kleine kinderen in de buurt, dus ik probeerde mezelf in te houden.. Maar ik hield het niet meer. Die kinderen hadden nergens last van.. En ik bleef maar bidden (terwijl ik niet eens gelovig ben ) en huilen.
Ik vind het vreselijk.. Mijn ouders en broer vinden het geweldig!
Maar voor mij, nee ik ga liever met een vol gepropte stinkende bus..
Ik hou niet van vliegen . Wij zijn naar Bali geweest, 15 uur vliegen. Ik heb me nog nooit zo verveeld, het was donker, ik was misselijk, niet moe, chagerijinge stuwardess, alle afleveringen van Greys anatomie gezien, en naar wc moeten maar er staat een vet lange rij. Voor de rest vind ik het heel leuk, behalve het vliegtuigvoedsel .
Dreamy
Geplaatst: 03-01-10 11:37
Ik hóu van vliegen. Vind dat zoiets leuks! Altijd als ik een vliegtuig zie of langs schiphol kom, dan wil ik er het liefst gewoon naartoe en vertrekken Heb het nooit als eng ervaren. Ik vlieg gemiddeld zo'n 1x per jaar sowieso wel!
Het valt echt reuze mee. Misschien een beetje een gek gevoel in je buik, en het landen en opstijgen zal wel gek zijn met al dat lawaai. Maar het is niet iets om je druk om te maken
Ik ga in Februari naar Lanzarote, dat is 4 uur vliegen dus niet zo lang. Is ook altijd dezelfde temperatuur, 20-25 graden.
Maaik
Geplaatst: 04-01-10 23:33
Niet zo druk maken, de kans dat je erge turbulentie hebt is heel erg klein, en zeker met dat warme weer is die kans niet groot. Luchtzakkingen kunnen ook voorkomen komt ook wel weer goed, heeft niks met de piloot te maken. Het kan alleen wel even duren eerdat het vliegtuig in de lucht in in verband met de luchtdruk. Het vliegtuig zelf maakt behoorlijk wat herrie tijdens het opstijgen, niks om je druk over te maken. Kauwgom of een snoepje in je mond nemen is wel een tip, aangezien je behoorlijk wat druk op je oren kan krijgen. Persoonlijk heb ik dat heel erg, de eerste dag moet je altijd tegen me schreeuwen anders hoor ik het niet Wanneer de zuurstofmaskers tevoorschijn komen is er wat aan de hand, tot die tijd is er niks om je druk over te maken. Opstijgen en landen valt bij mij wel in de smaak, voor de rest vind ik er geen snars aan.
JorisDy
Geplaatst: 05-01-10 01:42
Eerste keer vliegen was naar Amerika, heb altijd gezegt: Ik stap nooit in zo'n ding. Maar werd 16, en kreeg een ticket van mijn oma. Wat moet je dan? Het viel mij echt 100 procent mee en ben nu al naar Curacao gevlogen en naar Finland. Terugweg van Amerika best wel erge turbelentie gehad, maar vond het wel grappig .
Mijn terug weg van Amerika het opstijgen was wel een ramp. Had een stewardes die ons uitgebreid ging vertellen dat we nog best konden neerstorten . Dat ik dom was omdat ik alleen mavo heb gedaan en dat er allemaal marokanen op schiphol werken en die kunnen zo bommen mee smokkelen . Zat er toen niet echt rustig maar heb er later kostelijk om kunnen lachen
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 05-01-10 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt