Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Obelix_Luna

Re: Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:43

Diever (drenthe) je kan voor 6 euro per nacht een van je paardjes meenemen :D vorig jaar ook geweest beviel me heel goed, is een heel groot bos (zie google earth) et gaaf ) ook nog een crosparcours in het bos

mriaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:44

ik ga met vrienden 10 dagen naar Chersonissos ( griekenland)
en mijn ouders lopen nog wat te twijfelen, we willen heel graag naar Egypte. Maar het is zó warm daar in Augustus. Dus we zijn nog een beetje aan het kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:49

Obelix_Luna schreef:
Diever (drenthe) je kan voor 6 euro per nacht een van je paardjes meenemen :D vorig jaar ook geweest beviel me heel goed, is een heel groot bos (zie google earth) et gaaf ) ook nog een crosparcours in het bos

Klinkt goed! Hebben ze een site of iets of niet? :+

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:51

Vriendin en ik willen naar Mallorca of Ibiza. Zal het eerste wel worden, aangezien Ibiza wel weer extreem duur is.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:51

Ik ga na de examens eerst een week met vrienden naar Zeeland, vakantiehuisje van iemands ouders.
En dan ga ik met Vinea (jongeren-organisatie) 10 dagen naar Schotland, paardrijden :) Ben afgelopen jaar ook met Vinea geweest, maar dan naar Italie, maar vakantie en hobby combineren leek me ook wel leuk voor een keer.

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:58

idinn schreef:
Obelix_Luna schreef:

Klinkt goed! Hebben ze een site of iets of niet? :+

ja die hebben ze :D erg leuk is het daar :D ook erg aardige mensen :)

http://www.trekpeerd.com/contact.htm

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:01

Wat een leuke ideen komen er voorbij!

Ik ga met 3 andere vrienden naar Italie, lekker camperen! En BBQ-en :D

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 08:05

Ik wil samen met mijn vriend een weekje of midweekje weg gaan in week 27..
Iemand een ideetje? :)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:42

Wat is nou echt dé plek voor koppeltjes?
Ben hard aan het zoeken maar lastig wat te vinden.
Wat we zoeken:
- Lekker temperatuurtje april/mei
- Binnen Europa (alleen geen Turkije)
- Dichtbij zandstrand
- Genoeg leuke dingen om te doen (watersporten, mooie natuur, wat cultuur, maar ook sportieve dingen quad etc, waterscooter)

Wij zijn geen feestbeesten en hebben dus ook geen zin om daar tussen te zitten...

Iemand tips??
Oja, leeftijd 21&22 :j

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:46

Ik ga naar Kroatië om daar outdoor-activiteiten daar te gaan doen. Allemaal 'makkelijk' via een reisorganisatie en met 2 leuke vriendinnen die ik in Spanje (ook outdoor vakantie in de Pyreneeën) tegengekomen ben.. :)

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:48

Wij gaan ook naar Kroatië met zn tweetjes :+:
Zijn er vorig jaar ook geweest, 8 dagen.. Maar gaan nu zeker terug, alleen nu 2 weken :j
@Madelief misschien ook iets voor jullie?
Voor niet veel geld kun je daar leuke huisjes boeken. Je hebt niet overal van die grote party's ed.
Wij zaten in Rovinj, en hebben het ontzettend leuk gehad!
Gaan dit jaar met dolfijnen zwemmen, verschillende cruises maken. Ook heb je er hele mooie stranden!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:52

Ploegie19: Ben 2 jaar terug in Kroatie geweest, vlakbij Pula. Dat gedeelte zou ik niet snel nog eens opzoeken.

Maar wat jij noemt klinkt wel gaaf! Dolfijnen zwemmen en cruises :j En wat voor stranden, zandstranden?

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:01

Een gedeelte is daar 'rots strand' maar verderop zijn ook zandstranden.
Toen we daar vorige zomer waren zijn we langs de haven gelopen, daar waren allemaal boten met folders. Allemaal verschillende cruises. :j
Eentje ging helemaal naar Pula en weer terug. Maar ook een aantal met van die glazen bodems zodat je de vissen kunt zien :j

En ik heb idd een folder gezien over het zwemmen met dolfijnen.
Jammer maar helaas kwamen we daar vorig jaar niet aan toe. Maar wil ik zeker dit jaar wel gaan doen :j :j

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:02

Lekker al die vakantieplannen!
Wij gaan nergens heen...Vriendlief gaat in mei de zaak van zijn vader overnemen en wij hebben net een pup gekocht, dus vakantie zit er dit jaar voor ons niet in. Waarschijnlijk gaan we nog wel een weekendje naar Zeeland met hond.

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:10

madelief88 schreef:
Wat is nou echt dé plek voor koppeltjes?
Ben hard aan het zoeken maar lastig wat te vinden.
Wat we zoeken:
- Lekker temperatuurtje april/mei
- Binnen Europa (alleen geen Turkije)
- Dichtbij zandstrand
- Genoeg leuke dingen om te doen (watersporten, mooie natuur, wat cultuur, maar ook sportieve dingen quad etc, waterscooter)

Wij zijn geen feestbeesten en hebben dus ook geen zin om daar tussen te zitten...

Iemand tips??
Oja, leeftijd 21&22 :j

Canarische eilanden zijn ook leuk! Wij zijn vorig jaar op Tenerife geweest is erg goed bevallen. Geen mega grote stranden maar strand genoeg. En leuke excursies: Kameel rijden; boottocht walvissen & dolfijnen spotten (erg gaaf), excursie naar de Teide (vulkaan), naar waterpretpark, naar dierenpark met orkashow, excursie naar een eilandje, eilandtour, jeepsafari etc.

Water sporten hebben wij niet gedaan maar je kon volgens mij wel waterscooters huren, quad weet ik niet. Het is zo'n 3,5 uur vliegen. Temperatuur het hele jaar aangenaam. En niet heel erg gericht op stappen, althans niet waar wij zaten.

Dit jaar gaan wij naar Italie met de auto. Waarschijnlijk weekje Toscane, weekje Gardameer en 3 dagen Rome.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:39

Wij gaan eind juli wederom naar Canada, waarom?
Dit land heeft ons hart gestolen, en nergens ter wereld vind je zoveel wild, zowel op het land als in de zee ( orca's!!!) .
Dit jaar landen we op Calgary, dan naar Yellowstone, en dan voor de orca's naar de San Juan Islands. Dan oversteken naar Vancouver en helaas weer terug, maar daar denken we nog maar niet aan.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:43

lekker met vriend en hond 2 weken kamperen in Wallendorf-Pont, luxemburg.
ik houd van luxemburg, kamperen is heerlijk, lekker aan de rivier, kan hond lekker in zwemmen, wij lekker in zwemmen. En we zitten zo in België, Duitsland en Frankrijk. en het kost niet veel.

en 3 juli ga ik met mijn paard een weekend naar de veluwe, Wolfheze. Samen met nog een stuk of 13 haflingers en hun baasje :)

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:09

Vriend en ik hebben in eerste instantie gekeken naar een vakantie in Alaska. Maar aangezien we allebei studeren en we dus alleen in het hoogseizoen kunnen en je in Alaska veel afhankelijk bent van gidsen etc. is het helaas echt te prijzig.
Nu zijn we aan het kijken of Canada haalbaar is en dan zelf zoveel mogelijk de reis samenstellen. We willen gaan trekken en reizen met de trein, veel outdooractiviteiten doen en genieten van de natuur. Mocht dit uiteindelijk ook te prijzig uitvallen, dan gaan we door Scandinavië rondtrekken. Dus het wordt of Canada of Scandinavië, allebei mooi om te zien.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:13

Naar Spanje :)

Zon, zee & strand.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:18

L_iek schreef:
So0p_ schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met beachmasters/gogo? :)

Wij gaan al 5 jaar op rij met Gogo en dat is echt super geregeld. Nooit problemen mee gehad.

Ik wel := Vorig jaar naar Alanya geweest. Vloog vanaf Eelde en kwam volgens de reisleiding op een dag aan 'die er nog wel eens bij inschiet'. Wij stonden dus op het vliegveld in Antalya en we kregen totaal geen info van gogo-tours. Geen envelop, geen reisleiding NIETS. In het hotel hing een papier van de gogoreisleiding en we hebben de dag erna maar gebeld hoe en wat. Toen de reisleiding (een uur te laat) een keer aankwam kregen we een keer alle informatie...
Terugreis zelfde punt. Stonden in Antalya op het vliegveld (echt gigantisch daar) en hadden geen idee waar we heen moesten. Hebben maar aan de reisleiding van oad gevraagd waar we heen moesten.

Gogoreisleiding in Alanya was voor ons wel écht bagger. Voor de rest wel een super vakantie gehad hoor, kom er zelf ook wel uit! Maar ik boek geen gogo meer :n

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:29

Wij zijn nog iets aan het twijfelen tussen Zuid-Spanje (Benalmadena) of Noord-Italië (Ledro-meer). Zuid-Spanje is wel érg lekker en luxe (kunnen bij een vriend terecht), maar Italië is ook heel erg fijn, met als grootste pluspunt de rust en sportmogelijkheden.
Vooralsnog neigen we meer naar Italië maar we hebben nog niet geboekt.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:56

Het word Rimini dit jaar waarschijn via traxs (iemand ervaringen) :) 8 dagen zon, zee, strand en feesten :D :D :D
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 10-01-10 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_lieff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:59

Vlieland :o

Iedere week rengalop over het strand :D
Daar ben ik nu al voor aan het sparen

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:49

Griekenland :D En binnenkort nog een weekendje skieën.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 00:16

Het is Mallorca, El Arenal geworden. :)
Eigenlijk wilden we naar Chersonissos, maar de jongens dachten dat de meiden daar te oud zouden zijn. :Y) En aangezien we met 14 jongens en 3 meiden zijn, hebben de jongens het voor het zeggen. :))

Maar ik ben een aantal jaren geleden in Cala d'or met mijn ouders geweest (ook Mallorca) en dat beviel me uitstekend, dus ik denk dat ik me ook wel zal vermaken in El Arenal. :)

Voor alle mensen die nog een jongerenreis willen boeken; SNEL ZIJN!!!!! Wij konden al bijna niks meer vinden in het hoogseizoen (rond de 30e van juli), alle goede appartementen en hotels zaten al vol, of ze vroegen de hoofdprijs. Daardoor hebben wij onze vakantie maar een week eerder gezet, toen was nog wel wat te vinden.