lonneke_ schreef:wat is voor jou de reden om indoor zonder helm te gaan elcke?
ik val indoor minder dus is hij minder nodig. Buiten val ik vaker en is hij ook wel heel lekker warm in de liften enzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desy_kuiken schreef:Dat is inderdaad ook een nadeel dat het allemaal zo duur is maar misschien komt dat ook omdat het nog niet veel verkocht wordt. Als mensen het allemaal kopen wordt het vast goedkoper ! Dus mensen allemaal bescherming kopen dan loopt niemand meer voor gek en wordt het goedkoper
mo_van_dijk schreef:Ik meld mij ook. Ik ga 1 week naar Serfaus (Oostenrijk) met de familie in Januari, 1 week naar Flaine (Frankrijk) met vrienden in Maart en nog een lang weekend naar Kirchberg (Oostenrijk) met mijn werk in Maart.
Best decadent dus![]()
Ik ga weer lekker skien. Ik heb een aantal jaar geboard, maar door een knieblessure kan ik dit niet meer (skien met mate!).
Terpstra schreef:Ik meld me ook maar even aan in dit topic. En ga maar meteen beginnen met jullie jaloers maken, want ik zit al volop in het skiseizoen. Ik woon voor 9 maanden in Vancouver. En ga gemiddeld zo'n 2 x per week skien! De eerste piste is 2 weken geleden open gegaan. Heerlijk!
Serendipity1 schreef:mo_van_dijk schreef:Ik meld mij ook. Ik ga 1 week naar Serfaus (Oostenrijk) met de familie in Januari, 1 week naar Flaine (Frankrijk) met vrienden in Maart en nog een lang weekend naar Kirchberg (Oostenrijk) met mijn werk in Maart.
Best decadent dus![]()
Ik ga weer lekker skien. Ik heb een aantal jaar geboard, maar door een knieblessure kan ik dit niet meer (skien met mate!).
Leuk
Deze winter ben ik in Serfaus te vinden, waaaaant ik ga skiles geven het hele seizoen!
Misschien zie ik je nog wel voorbij suizen