Portugal 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: Portugal 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 08:21

Oké, dat kan natuurlijk. Je bent dus niet verliefd geworden op het land, haha! :D

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 00:29

Albufeira en Lissabon is natuurlijk niet Portugal. Dat is net zoiets als alleen Zandvoort en Amsterdam bezoeken in Nederland....
Als je iets heel anders wilt, kun je zelfs binnen Portugal weer iets heel anders ontdekken! Ga bv naar het centrum, regio Coimbra, of het noorden.
Daar is de natuur anders, de mensen anders, het eten anders, de hele cultuur kan verschillen! Daar is de invloed van de engelsen en hollanders nihil.
Portugal is twee en een half keer zo groot als Nederland en heeft provincies die allemaal hun eigen kenmerken hebben.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 00:21

Precies Lusitana. Je moet ergens beginnen met Portugal te ontdekken.
Wij zeggen altijd: achter iedere berg is het een ander land!

Het blijft mooi, het blijft genieten!

Vandaag was het 'maar' zo'n 25 graden. Gisteren een fikse plens regen gehad, de grote droogte en stofbende is voorbij.
Geleidelijk aan begint het weer groenig te worden, voor de paarden breekt nu de beste tijd aan: gras!!!

;-))

Nadir

Re: Portugal 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 09:08

Tsja, ik heb natuurlijk ook niet voor niets dit topic geopend en om tips gevraagd. ;)
Wij hebben naast Lissabon nog best veel van het binnenland gezien. Ook toen we naar de Algarve reden zijn we in plaatsjes gestopt waar je normaal gesproken niet zou komen.

Ik vond wel dat ik Lissabon en Sintra een keer gezien moest hebben. In Lissabon heb ik overigens wel veel van de geschiedenis van het land gezien, ik vond het erg interessant.