We Love last minutes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: We Love last minutes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:04

Betaal je met zn tweetjes 1600 euro, dan is het niet erg veel toch :)!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:07

nee per persoon :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:17

Hmm ik begin een beetje de kriebels te krijgen!
Ik vind de lastminutes een beetje tegenvallen......
En we moeten in de bouwvakvakantie... := Ik hoop maar dat er wat tussen zit! :=
We willen héél erg graag naar de dominicaanse republiek of cuba... Ik hoop écht dat er wat leuks te boeken valt!! :=

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:25

Ik heb net een hele coole "lastminute" geboekt.

9 DAGEN DOMINICAANSE REPUBLIEK VOOR 499,-- P.P. incl toeslagen enz.

Alleen echt lastminute is het niet want ik vertrek 6 september. := Maar neemt niet weg dat op mijn factuur € 500 p.p. lastminute korting staat. Alles is bevestigd en betaald dus het is ook helemaal definitief.

Ben echt super blij want ik dacht dat ik voor dat bedrag 9 dagen Turkeije zou krijgen en nu gaan we gaan naar de Carabiën!!!!! _/-\o_

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:25

Ligt eraan ook hoeveel geld je aan een last minute uit wil geven. CUba en dominicaanse zijn ook met last minutes vaak nog rond de 800 euro!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:33

Orangiste schreef:
Ik heb net een hele coole "lastminute" geboekt.

9 DAGEN DOMINICAANSE REPUBLIEK VOOR 499,-- P.P. incl toeslagen enz.

Alleen echt lastminute is het niet want ik vertrek 6 september. := Maar neemt niet weg dat op mijn factuur € 500 p.p. lastminute korting staat. Alles is bevestigd en betaald dus het is ook helemaal definitief.

Ben echt super blij want ik dacht dat ik voor dat bedrag 9 dagen Turkeije zou krijgen en nu gaan we gaan naar de Carabiën!!!!! _/-\o_
Dat is alleen vlucht en appartement denk ik?
Toch nog een goede deal, want naar Sint Maarten (ligt zowat om de hoek daar :P) kost alleen een vliegticket al 800 euro pp en beginnen de pakketreizen pas vanaf 1000 euro :)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:41

Nope het is idd vlucht met hotel aan het strand op basis van logies en ontbijt en transfers naar hotel. Wij geven niet zo veel om de buffetten in een hotel. Ik geef liever wat geld uit aan maaltijden die ik echt wil weten. Heb al gelezen dat er hele leuke restaurantjes aan het strand zijn waar je met z'n tweeën voor een paar tientjes je helemaal vol eet.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:42

Check eventueel op d-reizen op hotel Tropical Casa Laguna.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:42

Ohhh ik ben jaloers! :D

Loess, 800 euro voor 9 dagen vind ik nog best te doen! Maar stiekem hoop ik toch wel op nog ietsje goedkoper...
Ik wil iig niet 1300 euro per persoon uitgeven, dan gaan we ergens anders naartoe!
Tunesië behoort ook tot de mogelijkheden en dat scheelt een hoop in de prijs...
Maar ik wil erg graag een keer ver weg, en liefst naar cuba of dominicaanse republiek.. En aangezien we een kinderwens hebben en hier nu voor in behandeling zijn, moeten we het voor mijn gevoel dít jaar doen! Wie weet wanneer het anders wel gaat lukken...

We willen vertrekken rond 1 augustus en dat is gewoon zo k.u.t.! Konden we nu maar gaan, dat scheelt zoveel centjes!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:44

Maare, Logies Ontbijt op de dominicaanse republiek.... Dat durf ik dus niet! Ik hoor nl van iedereen dat het niet echt veilig is buiten je resort.. Maar dan moet je wel elke dag naar buiten om te eten?

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:46

Het scheelt inderdaad enorm als je net na of net voor eht seizoen kan gaan. Tijdens de bouwvak is het vaak bijna niet te betalen. Zolang wij geen kinderen hebben en niet vast zitten aan vakanties genieten wij nog lekker een aantal jaar van dit soort aanbiedingen.

Ik duim voor je nathalie dat je nog een leuke lastminute vind. Ik heb weleens leuke LM gezien naar de Ned. antillen, dat ligt iig een beetje in de buurt.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:52

Nathalie schreef:
Maare, Logies Ontbijt op de dominicaanse republiek.... Dat durf ik dus niet! Ik hoor nl van iedereen dat het niet echt veilig is buiten je resort.. Maar dan moet je wel elke dag naar buiten om te eten?

Wij zitten in het plaatsje Cabarete. Dit is nog goed te doen. Heb veel reviews gelezen over de hotels in dit plaatsje en iedereen raad eigenlijk aan om op het strand (dat verbonden is met alle hotels die daar naast elkaar staan) te gaan eten. Je moet het uiteraard niet opzoeken en in donkere achterbuurtjes zwerven maar die restaurants zitten daar natuurlijk niet voor de lokale bevolking. Gewoon goed opletten en je gezond verstand gebruiken. Overal waar veel toeristen zijn is er veel criminaliteit in de vorm van stelen en overvallen. (heb ik in Tunesië wel gezien) Daarbij kunnen we altijd nog in één van de hotels gaan eten als ik het niet vertrouw. Maar eerlijk gezegt heb ik het echt niet op dat hotelvoedsel (hoeveel sterren je ook hebt het is 95% van de keren opgewarmd "bak"voedsel)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:55

Ja als je nergens aan vast zit is het ideaal!
Dit is het eerste jaar dat we in de bouwvak moeten en ik baal er flink van! Vorig jaar zijn we vandaag vertrokken voor 380 euro per persoon all in, 8 dagen. Lekker! Kon dat nu ook maar....

Heb eventjes gekeken naar jou hotel, maar als ik moet boeken dan ben ik logies/ontbijt nog 1200 euro per persoon kwijt. Flink balen.
Ik vrees dat het toch Tunesië wordt dit jaar..... *zucht*

[edit] Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in! Maar wij willen dit jaar sowieso het liefst all in, lekker relaxen!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:56

Kan me goed voorstellen hoor dat mensen all in boeken. Heeft ook zo z'n charme.......op je ligbedje onbeperkt eten en drinken :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:02

Yep, precies! En wij willen ook absoluut wel wat van de omgeving bekijken e.d., maar het is oh zo lekker om ook eens te kunnen zeggen dat we lekker een dagje in het hotel blijven.
Daarbij vind ik Animatie gewoon heel erg leuk! En bij een appartement heb je dat (volgens mij?) niet..

Nouja we wachten nog even af, ik ben wel de hele dag bezig met de vakantie, gek word ik er van haha. :o Komt goed!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:59

Ja maar Nathalie, als je een goedkope last-minute wilt moet je natuurlijk ook niet nu al willen boeken, maar echt pas op zijn hoogste op 24 juli, anders is het ook niet zo goedkoop en last-minute natuurlijk :)!

Cuba schijnt nar van horen zeggen niet super te zijn, omdat je zeker in het meest toeristische varavero ofzo oop een soort afgesloten toeristeneiland zit (communisme).

Ik wil juist liever niet all-in, wil altijd wereld ontdekken en niet alleen maar buffet eten ;)!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:04

Ik weet dat ik nog veelste vroeg ben haha. :D Maar ik vind de lastminutes voor NU al zo tegenvallen, en ik ben bang dat de lastminutes voor de bouwvak nog slechter zijn.....
Maar kan niks anders doen dan afwachten natuurlijk. ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:10

Tja, haha dat gevoel ken ik wel een beetje hoor! Wil ook het liefste eerder boeken, maar heb hiervoor gekozen, dus wie weet tgeen die tijd toch hele leuke dingen te vinden!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:13

Zie nu trouwens bij toeval ook een last minute voor 26 juni dominicaanse all in voor 629, dat valt me echt niet tegen eigenlijk!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:46

Nee die zou ik idd meteen boeken! ;) Goedkoop! :j

Welke website is dat?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:58

Ik ben ook langzamerhand aan het kijken :j wij willen 9 of 10 augustus vertrekken voor ongeveer een weekje, maakt in principe niet uit waarheen, als er maar zon is :))

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:45

Ik meld me ook maar aan. Ik heb voor het eerst vakantie tijdens de bouwvak, normaal gingen we in mei/juni of september, maar dat kan niet vanwege mijn werk. Ik heb 3-16 augustus vakantie en gezien de bankrekening wordt het óf niet op vakantie óf een last minute.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 19:42

Wie o wie heeft zin om te helpen zoeken??
Ik wil in de periode tussen 18 Juli en 28 Juli in ieder geval een week naar de zon. Begin nu langzamerhand te kijken, ik wil overal heen behalve Turkije,Tunesie en Egypte.Ik wil graag in een net appartement met ontbijt, voor de rest geen eisen.
Welke sites kijken jullie?

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:37

Ik vraag me ook af op welke sites jullie allemaal kijken..
Wij willen op vakantie van 4 tot 11 juli dus moeten nu wel beginnen met zoeken ;)

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:34

Ik heb zelf Arke, Corendon, Lastminute.nl, L'tur, Neckermann, Vertrekpunt, OAD en Vaya in mijn lijstje staan :)