Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Weet iemand of je ook in het plaatsje waar ik naar toe ga (vergeet elke keer de naam) een beetje kunt uit gaan?
Nathalie schreef:Dan is het zeker wel geschikt! Ik ging er ook altijd naartoe als ik rust nodig had haha. Als je écht rust wil hebben raad ik je aan om langs de weg van Içmeler naar Marmaris te stoppen en naar beneden te lopen naar het strand. Daar kun je zo geweldig zwemmen/zonnen en ook eten, heel rustig daar want eigenlijk rijden alle toeristen daar gewoon langsaf zonder te weten wat er precies is.Een eind wandelen bijv van Içmeler naar Marmaris is ook echt geweldig. En als je een beetje van 'loungen' houdt moet je absoluut eens bij club Areena langs gaan op hetzelfde stuk waar ik het net over had. Als je vanaf Içmeler naar Marmaris rijd heb je op een gegeven moment Marmaris Palace en een ietsiepietsie stukje verder kun je met een trap naar beneden en daar heb je club Areena. Echt geweldig om wat te drinken op grote kussens of lekkere ligstoelen/banken. Zonnen en zwemmen is daar ook super, ze hebben bijv een grote trampoline op het water en overal heerlijke kussens enzo..... Ooh als ik eraan terug denk wil ik ooook. Absoluut eens naartoe gaan hoor.
Het is er ook vaak lekker rustig overdag!
A_lette schreef:*komt het topic binnenvallen*
Als ik het zo lees zijn jullie ervaren Turkijegangers? Ik heb zojuist met mijn nichtje (allebei hyper en niet stil kunnen zittend op vakantie met nu al veel te veel voorpret) een reis geboekt naar Alanya. 12 augustus is het éindelijk zover! Kan niet wachten! Nog aanraders?