1 jaar naar Australie, maar wat te doen? Ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 02:07

die overstromingen zijn er best vaak in de zomer(voor iereen boven de evenaar is dit natuurlijk winter), dat is nou eenmaal het regenseizoen daar

kadansjee

Re: 1 jaar naar Australie, maar wat te doen? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:25

Ik meld me ook even aan :)

Ik zit ook al in het topic van We loveeee australia, maar wil hier ook beetje op de hoogte blijven ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:07

Ik vertrek as zondag voor 5 maanden naar nieuw zeeland, met een student working visa. Hiervoor moest ik ook bewijs opsturen dat ik mijzelf kan onderhouden, ik heb gewoon een rekeningafschrift van een vrij recente maand - waarin ik ( toen nog :+ ) +/- 800 euro op mn lopende rekening had staan - opgestuurd en dat was voldoende.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:09

een kennis van me zit nu ook in Australie, misschien vind je het leuk om hun site eens te bekijken (voor foto's of ideeen) www.nielsenjeroen.waarbenjij.nu

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:22

Even een vraagje, misschien dat iemand hier het weet? Vanuit welke plaatsen in Australie kan je naar Tasmanie? En kan dit met de boot (hoelang varen is dat) of moet je vliegen?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:26

Sowieso vanaf Melbourne. Je kunt zowel met de boot als met het vliegtuig. Ik wilde het ene heen en het andere terug, maar ik liep tegen een heel voordelige retourvlucht op (naar Devonport volgens mij) en toen besloot ik heen en terug te vliegen.

Ongetwijfeld kun je ook vanaf andere vliegvelden naar Tasmanië vliegen, maar dat zijn dan langere vluchten en die zullen vast ook duurder zijn dan vanaf Melbourne. Beetje kwestie van zoeken op internet.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:29

Vanaf Melbourne komt mij waarschijnlijk het beste uit dus dat is mooi dat het vanaf daar kan :) Bedankt!