Een tijdje geleden heb ik een vakantie geboekt.
Hotel Royal wings
Super mooi hotel alles der op en der aan! *Zie link...
Mijn vriend zijn zus is daar heen geweest en kwam terug dat het een onwijs mooi hotel is en schoon en super foto's.
De rede dat ik daar heen wil is omdat je nu ook 100% zeker weet dat het gewoon is zo als op de site staat aangegeven.
Nu kregen wij een mail...
Dat onze kamer overgeboekt is dat er andere mensen in mijn hotel kamer zitten en dat hun wel een ander hotel voor ons hebben geboekt die wel mooier is.

Hmja moet ik hier mee....
Kunnen ze dit wel maken ik heb alles al betaalt!
Wel mooi 2100 euro wat ik heb uitgegeven(2 personen)
En nu sturen ze me gewoon weg!
Ik ging daar heen omdat ik de zekerheid had dat het ook echt netjes geregeld is en schoon.
Nu word ik naar een ander hotel gedumt waar van hun zeggen het is mooier luxe maar ja wie weet dat.

Ze kunnen zo veel zeggen...
Mijn stiefzusje is naar turkije geweest paar weken terug die had op de site net zo'n luxe hotel als wij ook 5 sterren.
Die kwam aan en alles was of niet in werking was kapot kon niet worden gebruikt vies ze had niet eens een slot op de deur van haar hotel kamer!
Nou ik pas daar voor ik boek niet voor jan *** dat hotel...

Ik heb zo iets ik boek Royal wings dan ga ik daar heen ook nu vraag ik me af kunnen ze dit maken?
Ik kan hier mee akkoord gaan...

Wat eigenlijk tegen mij principe in gaat en al helemaal tegen mijn gevoel.

Nu heb ik zo iets dit kan toch niet!
Als ik nou nee zeg moeten hun dan niet gewoon zorgen dat ik naar royal wings kan?
En is het mogenlijk je geld terug tevragen?
Op dit moment kan ik wel janken!
Ik heb het via internet geboekt ik kan niet naar een reisbureau anders had ik dit al lang gedaan.

Via Go Best hebben we dit gedaan...
Echt ik word niet goed!
Heeft iemand dit ook gehad ervaringen?
Hoe is het bij jullie gegaan konden jullie je geld terug krijgen?
Of zijn jullie gewoon na dat jullie hebben gezegt niet akkoord tezijn gegaan naar het Hotel geweest waar voor jullie geboekt hadden?
Baal hier zo van.
Liefst ga ik gewoon naar Royal wings...
Als ik daar niet heen kan wil ik echt me geld terug...
Me stief vader zegt ze bieden je wel een alternatief ik weet niet of ze jou wel je geld dan terug geven

Maar dit kunnen ze toch niet maken.

Gr Melis.