Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:Waarom wil je met de nachttrein? Treinen duurt lang, binnenlands vliegen is heel goedkoop (voorprijzen moetje even zoeken op Nokair)
Nuage schreef:Heb trouwens ook nog een afrader. Wij zijn vanaf Ko Pan Ngang met de boot naar het vasteland (Champon uit mijn hoofd) gereisd en vanuit daar met de bus naar Bangkok. Die boot was een DRAMA. Kotsende mensen overal hahahaha
Nuage schreef:ma_rie_tje schreef:Waarom wil je met de nachttrein? Treinen duurt lang, binnenlands vliegen is heel goedkoop (voorprijzen moetje even zoeken op Nokair)
Oh ik vond de nachttrein GEWELDIG! Echt een belevenis op zich!
Als ik vertel over mijn reis komt dat ook altijd voorbij. Zal nooit vergeten dat we 's avonds laat in de kantine zaten met een Thais biertje, ramen open en onweer buiten, begeleid door een thais muziekje... het was helemaal WOW en ik voelde me enorm rijk op dat moment! Was wel de nachttrein naar Chang Mai. Die naar Surat Thani was een stuk minder leuk.
Heb trouwens ook nog een afrader. Wij zijn vanaf Ko Pan Ngang met de boot naar het vasteland (Champon uit mijn hoofd) gereisd en vanuit daar met de bus naar Bangkok. Die boot was een DRAMA. Kotsende mensen overal hahahaha