Wie gaan er allemaal A.s Vrijdag 08/08/08 Centerparcs Heijdersboss

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Want dan is er....?
Anthea schreef:Lijkt me heel toevallig als er iemand van bokt dit leest, en die dan nog gaat ook. Wat maakt het trouwens uit.
Natasja91 schreef:Anthea schreef:Lijkt me heel toevallig als er iemand van bokt dit leest, en die dan nog gaat ook. Wat maakt het trouwens uit.
Nou nou, niet te vriendelijk hé
Zou toch leuk zijn als er toevallig een Bokker heen gaat?
Zou ik ook wel leuk vinden om te weten
Anthea schreef:Lijkt me heel toevallig als er iemand van bokt dit leest, en die dan nog gaat ook. Wat maakt het trouwens uit.
Anthea schreef:Gelijk bokt over me heen, kom op zeg, ik sla niemand dood.
Wat ik probeer te zeggen, is dat de kans nogal klein is dat er nog iemand gaat ook. Als er al iemand gaat, denk ik ook nog eens dat de kans klein is dat diegene wilt 'meeten'. Je bent dan toch weg met familie/vrienden/wat dan ook. Of denk ik nu zo raar.
Anthea schreef:Ik reageer niet heftig, maar je hoeft niet voor iedere scheet een topic te openen toch? Is hetzelfde als dat ik een topic open, en vraag wie er nog meer Kiekerjan oid heet..
roodje schreef:zo denk jij er over;) en niet iedereen gaat zelfde als jij denken;) Het gaat erom wat ik wil en niet wat jij er van vind. Ik heb hem ook niet geplaatst dat jij met je domme REactie komttt;) ik heb het geplaatst om te hore wie nog meer gaat of gewoon andere leuke dingen.
En al doe je dat wat kan mij dat nou schelen;)
Anthea schreef:roodje schreef:zo denk jij er over;) en niet iedereen gaat zelfde als jij denken;) Het gaat erom wat ik wil en niet wat jij er van vind. Ik heb hem ook niet geplaatst dat jij met je domme REactie komttt;) ik heb het geplaatst om te hore wie nog meer gaat of gewoon andere leuke dingen.
Pardon?? Opvoeding gemist?
roodje schreef:Anthea schreef:Ik reageer niet heftig, maar je hoeft niet voor iedere scheet een topic te openen toch? Is hetzelfde als dat ik een topic open, en vraag wie er nog meer Kiekerjan oid heet..
zo denk jij er over;) en niet iedereen gaat zelfde als jij denken;) Het gaat erom wat ik wil en niet wat jij er van vind. Ik heb hem ook niet geplaatst dat jij met je domme REactie komttt;) ik heb het geplaatst om te hore wie nog meer gaat of gewoon andere leuke dingen.
Anthea schreef:roodje schreef:zo denk jij er over;) en niet iedereen gaat zelfde als jij denken;) Het gaat erom wat ik wil en niet wat jij er van vind. Ik heb hem ook niet geplaatst dat jij met je domme REactie komttt;) ik heb het geplaatst om te hore wie nog meer gaat of gewoon andere leuke dingen.
LisaLuna schreef:Anthea schreef:Lijkt me heel toevallig als er iemand van bokt dit leest, en die dan nog gaat ook. Wat maakt het trouwens uit.
Ik ben het hier wel mee eens hoor.. Als ik naar uhm.. weetikhet , Centerparcs ga ga ik ook niet heel bokt afzoeken om te kijken wie er nog meer gaat want die kom je daar toch niet tegen.
Kir_Ples schreef:roodje schreef:zo denk jij er over;) en niet iedereen gaat zelfde als jij denken;) Het gaat erom wat ik wil en niet wat jij er van vind. Ik heb hem ook niet geplaatst dat jij met je domme REactie komttt;) ik heb het geplaatst om te hore wie nog meer gaat of gewoon andere leuke dingen.