Ik ben echt een hopeloos geval ik weet het

Te veel eisen en wensen en te weinig te besteden.
Daarom weet ik niet waar ik heen kan/moet.
Mijn vriend en ik (beide 22) willen de laatste week van aug en de eerste week van sept op vakantie naar een zonnige warme bestemming. Dus 15/16 dagen.
Eisen:
Een net/ luxe hotel of een mooi resort.
Een (heel) groot mooi zwembad

Een groot (liefst wit) zand strand met voldoende ligbedjes en rieten parasolletjes bij het hotel/resort

Gelegen in een leuk dorp/stad/haven (tje) incl een leuk winkel straatje en een boulevard/haven
Eventueel mogelijkheid tot een leuke excursie. (ik ga voor lui lekkerland op vakantie maar een keertje weg is ook leuk)
Een kans van 90 % op goed weer 30+ je weet het nooit zeker maar bepaalde landen hebben gewoon extra grote kans op goed weer en ik word deprie van slecht weer

Wat niet:
Een hotel zonder strand of stand op zoveel km loop afstand (ik ga om te rusten en niet om de avond vierdaagse te lopen

Liever geen opdringerig land als egypte daar zijn wij om die reden de stad niet in geweest.
Onze ervaring tot nu toe:
Vorig jaar egypte, schitterend land hele leuke fijne vakantie gehad maar toch miste we wat. Het weer was heerlijk het resort was prachtig. Maar ik miste mijn spanje ervaring van langs de boulevard wandelen, winkeltjes kijken en aan de haven bootjes kijken.
Conclusie van wat ik wil.
Ik wil een leuke romantische vakantie waar ik ook echt vakantie gevoel bij heb. (mooi strand mooi zwembad etc ) Ik werk het hele jaar gem 70 u per week en wil dan pure luxe (zo veel mogelijk voor wat ik kan betalen

We hoeven niet perse iets wat veel toeristen trekt het mag ver weg zijn. Als het maar geen busreis is.
Budget.

is mijn droom vakantie mogelijk of blijft het bij een droom