Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het beste wat ik bij mij had was de Lonely Planet gids, echt een aanrader.
Lien2 schreef:Bij mij is het al bijna 10 jaar terug, maar ik ben via Activity International geweest. Als je eenmaal daar bent doe je eigenlijk niet zoveel meer met die organisatie (los van je postadres) maar het is wel handig bij voorbereiding (advies over routes, do's & don'ts, visum, etc). Tevens ga je gelijk met een groep zodat je de eerste dagen kan "opstarten" met anderen.
Het beste wat ik bij mij had was de Lonely Planet gids, echt een aanrader. Alleen reizen in Autralie is geen probleem, ik vond het persoonlijk ook erg handig. Als je met meer reist heb je gelijk de beperking dat je allebei werk moet kunnen vinden in een bepaalde plaats. Gebrek aan gezelschap zal je niet hebben als je in hostels verblijft, er is altijd wel iemand die meewil naar de kroeg! Ik vond het een fantastische ervaring, maar het kan ook hard zijn. Soms moet je rondkomen van heel weinig geld en moet je echt voor jezelf opkomen. Maar daar leer je ook weer van en, los daarvan, is het echt geweldig!! Ik zou zo weer gaan!