Leuke Camping Spanje, Wie weet er 1?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Leuke Camping Spanje, Wie weet er 1?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 13:10

Nou, de titel zegt het al. Ik ben opzoek naar een leuke camping is Spanje met de volgende eisen Bloos :

- Er mogen honden komen op de camping.
- Er mogen honden op het strand.
- Strand binnen 500 meter vanaf de camping.

Prettige extra dingen:
- Liefst met zwembad Clown
- Het liefste een leuk stadje in de buurt.
- Het liefste niet te ver in spanje dus rond de Costa Brava of iets verder.

Zijn er bokkers met leuke ervaringen? Ik hoor het graag!

Eskimo

Re: Leuke Camping Spanje, Wie weet er 1?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:15

Ik ken zoiezo geen één strand waar in de Zomer honden op het strand mogen, dat is in Spanje namelijk verboden en je kan er zelfs een boete voor krijgen, mag alleen 'S winters. Honden aan hotels/apartamenten zijn ook haast altijd verboden, dus je moet geluk hebben om een camping te vinden die honden toestaan.

Ik woon zelf in Spanje alleen dan in de Costa Blanca. Ben ook in de Costa Brava geweest, maar ik ken zelf maar één camping en dat is hier in de buurt. We rijden er wel is langs maar veel weet ik er niet van.. Het ligt wel echt aan de zee, maar of er een zwembad bij zit, en honden zijn toegelaten zou ik niet weten.

Denk dat als je op internet zoekt je al een stuk verder komt. Succes met zoeken!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:16

Ik vond Camping Gala Gogo in Platja D'aro een erg leuke camping. Kennissen van ons hadden toen een hond mee dus op de camping mogen ze sowieso en op het strand toen volgens mij ook (was wel in het voorseizoen). Hoe ver het strand precies lopen was weet ik niet meer, maar er rijd zomers ook een treintje. Er is ook een zwembad en het dorpje is redelijk dichtbij.

Verder vind ik San Guli in Salou echt superleuk, maar ik zou niet weten of daar honden op de camping mogen (het strand is tegenover de camping en er zijn 3 zwembaden. Je loopt over de boulevard zo naar het centrum van Salou.).

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 14:12

Essssss schreef:
Ik ken zoiezo geen één strand waar in de Zomer honden op het strand mogen, dat is in Spanje namelijk verboden en je kan er zelfs een boete voor krijgen, mag alleen 'S winters. Honden aan hotels/apartamenten zijn ook haast altijd verboden, dus je moet geluk hebben om een camping te vinden die honden toestaan.

Ik woon zelf in Spanje alleen dan in de Costa Blanca. Ben ook in de Costa Brava geweest, maar ik ken zelf maar één camping en dat is hier in de buurt. We rijden er wel is langs maar veel weet ik er niet van.. Het ligt wel echt aan de zee, maar of er een zwembad bij zit, en honden zijn toegelaten zou ik niet weten.

Denk dat als je op internet zoekt je al een stuk verder komt. Succes met zoeken!

Ik zat vorig jaar ook aan de Costa Brava, bij L'estartit, hier was een deelstrand waar honden wel waren toegestaan. Dus het is er wel. Op de camping was de hond ook zeerzeker geen probleem. Als deze maar was aangelijnt.....

Via internet vindt je een hoop, alleen niet de ervaringen van de nederlanders....

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 14:14

Suor schreef:
Ik vond Camping Gala Gogo in Platja D'aro een erg leuke camping. Kennissen van ons hadden toen een hond mee dus op de camping mogen ze sowieso en op het strand toen volgens mij ook (was wel in het voorseizoen). Hoe ver het strand precies lopen was weet ik niet meer, maar er rijd zomers ook een treintje. Er is ook een zwembad en het dorpje is redelijk dichtbij.

Verder vind ik San Guli in Salou echt superleuk, maar ik zou niet weten of daar honden op de camping mogen (het strand is tegenover de camping en er zijn 3 zwembaden. Je loopt over de boulevard zo naar het centrum van Salou.).

Salou zelf trekt mij niet zo... Hoe was de camping Gala Gogo zelf? Is dat goed bevallen?

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:24

Binckydenice schreef:
Suor schreef:

Salou zelf trekt mij niet zo... Hoe was de camping Gala Gogo zelf? Is dat goed bevallen?

Ja zeker! Het was wel in het voorseizoen (meivakantie) dus in de zomer zal het wel een stuk drukker zijn. Wij hebben daar toen een stacaravan gehuurd. Het is een mooie camping, tegen een berg dus het loopt er wel omhoog. Groot zwembad, verder niet heel bijzonder (geen glijbanen oid), wel een mooi strand ook erbij met rotsen enzo dus leuk om te snorkelen!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:27

Oke, mooi, heb je ze toch wel. Hier in de Costa Blanca zou je daarmee een boete krijgen Zomers.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:24

ik ga even denken hoe onze camping toch ook al weer heete. Echt super daar mooi groot zwembad! En erg gezellig. Was ook de costra brava

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:04

Ik ga naar camping La Masia in Blanes deze zomer, ben wel benieuwd. Is wel echt een jongerencamping volgens mij, weet niet of er huisdieren zijn toegestaan.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 13:38

Zijn er nog mensen die een geschikte camping weten die aan mijn eisen voldoen?

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:42

ik ben 2 of 3 jaar geleden naar Bella Terra in Blanes geweest. Het ligt aan de rand van centrum Blanes zegmaar...er waren daar ook mensen met honden. Ik zou niet weten of er op die plek honden op het strand mochten...durf ik zo niet te zeggen. Verder was het een leuk, schone camping met ook een zwembad/restaurant etc. www.campingbellaterra.com. Wel was het gedeelte aan de andere kant van de weg (niet de strandkant) naar mijn idee ruimer en mooier met meer schaduw en misschien ook iets rustiger.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:44

In Ampuria Brava (geloof dat je het zo schrijft) zit er een. Dat is vlakbij Costa Brava.
Heel leuk. Ja Nog geen 100 meter van het strand, een mééga zwembad, een discotheek, een deel voor de oudere mensen en een deel voor de jongeren. Een grote supermarkt bij de camping, en schone douches.
Er is een overdekt dorp, die vlakbij het strand ligt, dus je hebt eigenlijk alles bij elkaar.
Wij staan hier wel eens een aantal dagen als ons huis nog niet klaar is.
Ik zal zo wel even de naam van de camping opzoeken.

edit; Vlakbij is trouwens de grootste discotheek van europa, dus leuk uitgaan kun je ook nog. *LOL*

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:13

daNiielle_ schreef:
In Ampuria Brava (geloof dat je het zo schrijft) zit er een. Dat is vlakbij Costa Brava.
Heel leuk. Ja Nog geen 100 meter van het strand, een mééga zwembad, een discotheek, een deel voor de oudere mensen en een deel voor de jongeren. Een grote supermarkt bij de camping, en schone douches.
Er is een overdekt dorp, die vlakbij het strand ligt, dus je hebt eigenlijk alles bij elkaar.

edit; Vlakbij is trouwens de grootste discotheek van europa, dus leuk uitgaan kun je ook nog. *LOL*

Bedoel je camping Laguna? Daar ben ik een keer geweest in Ampuria! Ook een erg leuke camping.

Alleen heb ik die grootste discotheek gemist Koe

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 13:36

daNiielle_ schreef:

Weet je niet hoe de camping heet?

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:38

Ik ben ook een aantal jaren naar een super leuke camping geweest. Camping laguna aan de Costa Brava, net over de grens! Met zwembad, honden toegestaan ook op het strand, paarden, een stukje lopen en je bent zo in het dorpje Empuria Brava. Ik heb het er altijd super gevonden! Als je iets meer wilt weten hoor ik het wel!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 13:40

Apollo schreef:
ik ben 2 of 3 jaar geleden naar Bella Terra in Blanes geweest. Het ligt aan de rand van centrum Blanes zegmaar...er waren daar ook mensen met honden. Ik zou niet weten of er op die plek honden op het strand mochten...durf ik zo niet te zeggen. Verder was het een leuk, schone camping met ook een zwembad/restaurant etc. http://www.campingbellaterra.com. Wel was het gedeelte aan de andere kant van de weg (niet de strandkant) naar mijn idee ruimer en mooier met meer schaduw en misschien ook iets rustiger.

Bedankt voor de tip! Ik ga deze even voorleggen....

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:40

Suor schreef:
daNiielle_ schreef:

Bedoel je camping Laguna? Daar ben ik een keer geweest in Ampuria! Ook een erg leuke camping.

Alleen heb ik die grootste discotheek gemist Koe

Die zit helemaal aan het begin bij het strand, vlakbij de kermis.

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:42

Die kermis heb ik nooit gezien, die discotheek wel Tong uitsteken

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:56

Ik heb geen idee of er honden mogen komen maar de camping is erg mooi! Het ligt in Cambrills, klein gezellig dorpje vlakbij Salou (je kan er alle kanten op Tarragona etc) Camping Joan, ze zijn er super vriendelijk en doen er alles voor je! Wij hebben er gestaan toen we op ´trektocht´ waren! http://www.campingjoan.com/

Foto van het strand (aan de camping!!)
[i mg]http://thijs.s%20-BartVB:%20Verwijderd%20ivm%20malware-%20tarba.net/vakantie/vakantie2005/foto19.JPG[/img]

EDIT: honden zijn toegestaan!
Laatst bijgewerkt door BartVB op 26-02-13 09:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Edit ivm malware melding van Google

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:16

Binckydenice schreef:
Apollo schreef:
ik ben 2 of 3 jaar geleden naar Bella Terra in Blanes geweest. Het ligt aan de rand van centrum Blanes zegmaar...er waren daar ook mensen met honden. Ik zou niet weten of er op die plek honden op het strand mochten...durf ik zo niet te zeggen. Verder was het een leuk, schone camping met ook een zwembad/restaurant etc. http://www.campingbellaterra.com. Wel was het gedeelte aan de andere kant van de weg (niet de strandkant) naar mijn idee ruimer en mooier met meer schaduw en misschien ook iets rustiger.

Hier heb ik ook gestaan, erg leuke camping Ja

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 13:39

Jeanine84 schreef:
Ik heb geen idee of er honden mogen komen maar de camping is erg mooi! Het ligt in Cambrills, klein gezellig dorpje vlakbij Salou (je kan er alle kanten op Tarragona etc) Camping Joan, ze zijn er super vriendelijk en doen er alles voor je! Wij hebben er gestaan toen we op ´trektocht´ waren! http://www.campingjoan.com/

Foto van het strand (aan de camping!!)
[i mg]http://thijs.st-BartVB:edit ivm malware-arba.net/vakantie/vakantie2005/foto19.JPG[/img]

EDIT: honden zijn toegestaan!

Zijn de honden ook toegestaan op het strand zelf?

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 13:40

happyjoyce schreef:
Apollo schreef:

Hier heb ik ook gestaan, erg leuke camping Ja[/quote]

De informatie is aangevraagd, bedankt!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:02

Ik durf je niet te zeggen of de honden ook op het strand mogen..daarvoor zou je de camping even moeten mailen!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 14:28

Jeanine84 schreef:
Ik durf je niet te zeggen of de honden ook op het strand mogen..daarvoor zou je de camping even moeten mailen!

Heb ik gedaan, bedankt!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:13

Wij hebben op nautic almata gestaan. Erg leuke camping!