Nu niet naar egypte gaan i.v.m geert wilders ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Nu niet naar egypte gaan i.v.m geert wilders ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 15:38

Hallo allemaal 10 juni is het zo ver!! dan ga (sterker nog ik wil) naar egypte!!!
Alleen nou ben ben ik dus ook lid van de geert wilders hyves.
En ik lees zo af en toe zijn berichten wel eens.
Nu had er een meisje dit geschreven:

bedankt Geert nu kan ik niet naar egypte op vakantie er word een negatief reis advies gegeven omdat ze daar weet ik veel wat aan het doen zijn(alle nederlanders moeten dood) nou lekker dan dus kon de boel annuleren.

Ik krijg van zulke berichten toch echt de kriebels.
Wat moet ik hier nu mee ? en wat zouden jullie doen ? ( heb dus al in jan geboekt!!) Bloos

Groetjes

Lisa_vD

Re: Nu niet naar egypte gaan i.v.m geert wilders ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:40

ajoh, tegen die tijd dat jij daar heen gaat is het waarschijnlijk (hoop ik) al lang voorbij.
en is geert wilders al lang dood vrees ik

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:07

Lisa_vD schreef:
ajoh, tegen die tijd dat jij daar heen gaat is het waarschijnlijk (hoop ik) al lang voorbij.
en is geert wilders al lang dood vrees ik

Tja of niet en zijn er allemaal rellen Clown
tis al bijna hoor !! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:11

Wat een onzin zeg... Ik werk op een reisbureau en wij horen er niets van van een negatief reisadvies. Het wordt allemaal erg overdreven en alsof ze aan je gezicht zien dat je Nederlands bent. Daarbij blijven 9 van de 10 reizigers naar Egypte of andere Moslim-landen in de toeristische gebieden. No way dat je daar een extreem gelovige Moslim vind aangezien zij niets moeten hebben van het toerisme van de westerse mensen

Je kan gewoon gaan hoor, zolang er geen officieel negatief reisadvies word gegeven is er niets aan de hand Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-08 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:13

Je kunt toch gewoon gaan, een negatief reisadvies betekent niet dat het verboden is om te gaan. Ze raden het je alleen af. Ga jij gewoon lekker op vakantie Haha!
Nee, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk niet dat ik zou gaan als er een negatief reisadvies gold, als dat al zo was.
Ik vind het vooral een beetje zorgelijk dat mensen zich meer zorgen maken of hun vakantie misschien wel niet doorgaat, dan om die Wilders zelf, maar dat zeg ik niet hardop Scheve mond

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:16

Zwartwitje schreef:
Je kunt toch gewoon gaan, een negatief reisadvies betekent niet dat het verboden is om te gaan. Ze raden het je alleen af. Ga jij gewoon lekker op vakantie Haha!
Nee, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk niet dat ik zou gaan als er een negatief reisadvies gold, als dat al zo was.
Ik vind het vooral een beetje zorgelijk dat mensen zich meer zorgen maken of hun vakantie misschien wel niet doorgaat, dan om die Wilders zelf, maar dat zeg ik niet hardop Scheve mond

Ik snap je kleine lettertjes niet helemaal ?:o? en nee ben niet blond hihi leg eens uit !
Als het meer op mijn gericht is ik betaal 700 euro p.p natuurlijk niks voor niks dus ja vakantie gaat mij bij mij meer voor dan wilders Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:17

Als er een negatief reisadvies komt krijg je je geld terug. Als die er niet is kan je gewoon gaan. Dus ik zou niet nu al annuleren, doodzonde van je geld als je toch gewoon blijkt te kunnen gaan of als blijkt dat je de gehele reissom terugkrijgt Lachen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:19

Miss_Montana schreef:
Als er een negatief reisadvies komt krijg je je geld terug. Als die er niet is kan je gewoon gaan. Dus ik zou niet nu al annuleren, doodzonde van je geld als je toch gewoon blijkt te kunnen gaan of als blijkt dat je de gehele reissom terugkrijgt Lachen

Ik had hem zo ie zo nu nog niet geannuleerd .. als ik hem zo annuleren en ik zou mijn geld toch niet terug krijgen doe ik dat liever een paar dagen van te voren zodat je zeker bent van de zaak Knipoog
maar nu ik van jou hoor dat je dat je geld terug krijgt .. tja dan is het al vrij rap opgelost Haha!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:20

Mijn wiskunde leraar is vorige week naar Egypte geweest op huwelijksreis.
En ze is weer levend op school gekomen dus Clown
Laatst bijgewerkt door Rachel_ op 13-03-08 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:20

Ik ga ook over 2 weekjes naar Tunesië. Kan me niet voorstellen dat de mensen in de toeristische gebieden de toeristen hierom veroordelen.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:22

Maak je je nu al druk om iets wat pas in Juni gebeurt, terwijl de film ook nog niet is vertoont?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:23

mel_shet schreef:
Maak je je nu al druk om iets wat pas in Juni gebeurt, terwijl de film ook nog niet is vertoont?

Ik ga begin juni heen ...
je moet 6 weken van tevoren je verder aanbetaling doen ..
die 6 weken is midden april al ..
Juni is zo ver niet meer hoor!!! Knipoog
Ik was benieuwd naar jullie mening wat jullie zouden doen en of dat reisadvies waar was .

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:24

Doom, je hebt pb Lachen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:24

Zwartwitje schreef:
Doom, je hebt pb Lachen

Ik heb hem gelezen en snap hem Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:25

Okee, mooi zo Haha!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:22

Kan wel hoor wij zijn er net geweest vorige week! Die mensen weten niet eens wat er gaande is hier in NL. Laat staan dat ze weten waar het ligt o.i.d. En daarbij komt nog dat het gaat over een hele mini kleine groepering maar die heb je in elk land wel.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:25

Ik schrok even aangezien mijn ouders nu in Egypte zitten, maar zo te lezen valt het allemaal mee. Heb van mijn ouders trouwens ook nog geen vreemde/enge verhalen gehoord!

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:20

Citaat:
alsof ze aan je gezicht zien dat je Nederlands bent

Je zou er nog van verschieten hoor Clown

Ik denk dat je je zorgen maakt om niks...
Mijn zusje woont in Egypte en ik heb nog geen verontrustend nieuws gehad, alles gaat daar zijn gewone gangetje nog.
Ook moet je niet vergeten dat toeristen in Egypte als 'heiligen' behandeld worden, toch in toeristische gebieden zoals Hurghada, Sharm...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:06

nou ze zien dus echt wel aan je gezicht dat je nederlands bent. Mijn vriend en ik zijn allebij hartstikke donker van huid en haar maar we hadden nog geen woord gezegt en het was gelijk hollanda en a'dam.
Ik denk zelf ook weer aan 1 van die landen, ben vorig jaar in egyte geweest vond het heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:18

Ben al in veel landen geweest maar niemand heeft bij mij echt nooit aan mijn gezicht gezien dat ik Nederlands was Clown Grappig dat het bij jullie wel zo was. Maar heeft er mss mee te maken dat ik niet echt naar de bulkbestemmingen ga...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:08

Ik ga er eind april heen en heb verder niets gehoord over een negatief reisadvies.. Als het echt gevaarlijk zou zijn daarom in Egypte, zou dat echt wel meer in de kranten staan en neem ik aan dat ze van je reisbureau ook wel laten weten dat het niet zo'n strak plan is.. Scheve mond

Als je met zulke dingen rekening gaat houden, kan je helemaal nergens meer heen vrees ik, want overal is het dan wel gevaarlijk..

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:11

Mijn moeder is vorige week naar Egypte geweest en nergens last van gehad.
Ze zien van afstand echt niet of je Nederlander bent hoor Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:38

nou daar kun je je goed in vergissen. Al die egyptenaren zien echt wel dat je uit nederland komt. Overal waar we kwamen riepen ze het gelijk. Wij stonden er nog verbaast van te kijken. Komt voornamelijk omdat ze nederlanders erg vriendelijke gasten vinden vergeleken met de russen en engelsen. Ze zien het echt wel ook al zie je er niet eens heel nederlands uit.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:42

Egypte lijkt me niet echt een land waar je serieus je zorgen over zou moeten maken tav de film van Wilders.

Als je nu naar Pakistan of Syrie op vakantie zou gaan dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen Haha!.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 11:50

Breitling schreef:
nou daar kun je je goed in vergissen. Al die egyptenaren zien echt wel dat je uit nederland komt. Overal waar we kwamen riepen ze het gelijk. Wij stonden er nog verbaast van te kijken. Komt voornamelijk omdat ze nederlanders erg vriendelijke gasten vinden vergeleken met de russen en engelsen. Ze zien het echt wel ook al zie je er niet eens heel nederlands uit.

In Italie is dit idd ook zo hoor je ze altijd roepen kijken kijken niet kopen haha Haha!