Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrepar schreef:Ibiza
xXLiekeXx schreef:Wij gaan(moeder, vader, zus en moi) naar Las Dunas. Da's een camping dichtbij een plekje waar ik de naam niet van weet. Lijkt me heel gaaf daar! Ik ga d'r windsurfen.
Mijn vader en moeder gaan met de camper daar heen en dan na een week zijn hun daar en vliegen mijn zus en ik vanaf Eindhoven naar Barcelona en daar pikken onze ouders ons op. Echt gaaf, ik ben dan nog 15, bijna 16, en dan ga ik vliegen! Mijn zus is dat 17 1/2 . Vind ik nog best jong eigenlijk.
Later, zeer waarschijnlijk van vrijdag 15-08 tot de zondag erna 23-08, ga ik met 2 vriendinnen en wat guys naar Spanje met de bus voor een weekje golfsurfen!
Ik heb daar echt zo'n zin in!
SmeeJ schreef:xXLiekeXx schreef:Wij gaan(moeder, vader, zus en moi) naar Las Dunas. Da's een camping dichtbij een plekje waar ik de naam niet van weet. Lijkt me heel gaaf daar! Ik ga d'r windsurfen.
Mijn vader en moeder gaan met de camper daar heen en dan na een week zijn hun daar en vliegen mijn zus en ik vanaf Eindhoven naar Barcelona en daar pikken onze ouders ons op. Echt gaaf, ik ben dan nog 15, bijna 16, en dan ga ik vliegen! Mijn zus is dat 17 1/2 . Vind ik nog best jong eigenlijk.
Later, zeer waarschijnlijk van vrijdag 15-08 tot de zondag erna 23-08, ga ik met 2 vriendinnen en wat guys naar Spanje met de bus voor een weekje golfsurfen!
Ik heb daar echt zo'n zin in!
Las dunas is zoooo mooi he.
Echt een gave camping!