Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vlakbij Fox heb je een bekend meer, het spiegelmeer - even geen idee wat de officiële naam is maar je ziet de omgeving er strak in weerspiegeld. Ook mooi om te zien.
Citaat:Verder heb ik nog een poging gedaan tot paardrijden in de buurt van Queenstown, ik ben even de naam van het plaatsje vergeten, maar het is er schitterend.
Esile schreef:Matheson Lake heet t! Helaas toen ik er was, was het bewolkt. En dan zie je dus niks![]()
(...)
Dit moet Glenorchy geweest zijn. Je hebt hier een speciale tocht, waarbij ze je langs de LOTR locaties nemen. Schijnt erg spectaculair te zijn
Karin schreef:Even gezocht, hier heb ik destijds gereden: http://www.dartstables.com/
nils schreef:het abel tasman park is ook super mooi en zeker een aanrader, de frans jozeph gletsjer is ook super mooi...
Esile schreef:Ha
De Bay of Islands is een heel populair oord, maar erg druk in de zomer, vooral heel veel jongeren die komen feesten. Je kunt er met dolfijnen zwemmen, maar als je dat echt wil doen, ga naar Kaikoura (oostkust van het Zuid-Eiland). Kouder, maar wel veel meer voor net zo veel of minder geld. In Kaikoura heb ik ook gewhalewatcht, walvissen gekeken. Als je het geld erover hebt om beide te doen, zeker doen!!! Machtig gezicht die beesten...
Maruscka schreef:Esile schreef:Ha
De Bay of Islands is een heel populair oord, maar erg druk in de zomer, vooral heel veel jongeren die komen feesten. Je kunt er met dolfijnen zwemmen, maar als je dat echt wil doen, ga naar Kaikoura (oostkust van het Zuid-Eiland). Kouder, maar wel veel meer voor net zo veel of minder geld. In Kaikoura heb ik ook gewhalewatcht, walvissen gekeken. Als je het geld erover hebt om beide te doen, zeker doen!!! Machtig gezicht die beesten...
Esile weet jij nog hoeveel ongeveer zo'n tripje kost? Ik zou graag ongeveer willen weten wat je aan excursies kwijt bent, bijv. zo'n wandeling dagtocht, gletsjers bezoeken, boottochtje, walvissen spotten etc.? Kun je daar iets over zeggen, of iemand anders?
Vind het zo ontzettend moeilijk om in te schatten hoeveel geld we nodig hebben...
nils schreef:waar heb je die foto gemaakt als ik vragen mag!?
Karin schreef:nils schreef:waar heb je die foto gemaakt als ik vragen mag!?
Foto komt van Wikipedia, maar ik heb zelf ook soortgelijke foto's in mijn fotoboek. Het is de Kawarau Bridge bij Queenstown.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bungee_jumping