Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
....... 31 juli 
! Naar het Hilton Hotel in Hurghada. Ik weet niet welke want er zijn er volgens mij 2, 1tje met strand & 1tje zonder. Wij gaan naar de met
! Dit is de 2e keer dat we naar Egypte gaan, hebben in Mei 2007 een Cruise gemaakt over de Nijl! XChrisjeX schreef:Hotel Titanic in Hurghada....... 31 juli
Alleen jammer dat het niet aan zee ligt. 

_Tamara schreef:Ik ga morgen over een week naar Egypte! Naar het Hilton Hotel in Hurghada. Ik weet niet welke want er zijn er volgens mij 2, 1tje met strand & 1tje zonder. Wij gaan naar de met
! Dit is de 2e keer dat we naar Egypte gaan, hebben in Mei 2007 een Cruise gemaakt over de Nijl!
). Het is heel gaaf allemaal, het hotel is echt superluxe.
) en donderdag naar een dorp hier 10 km verderop, daar schijnt een hele aparte markt ofzo te zijn.
In de zee is het 23 graden, dat is wel lekker. Ik ben wel al erg verbrand, dus het zonnetje schijnt wel heel fel
Kelpla schreef:Wij gaan dit jaar naar Arabella toe.
Vorig jaar zijn we naar Arabia geweest.
@Durante, nee kost echt helemaal niks daar. Maar je moet ook echt geen goede artikelen enz te verwachten,
Zijn echt alleen maar van die simpele souvenirs enz.
!
XChrisjeX schreef:Hotel Titanic in Hurghada....... 31 juli
doom schreef:Ik ga ook naar Titinic beach in Hurghada
van 12 tot 21 juni.
Bij sunweb stond dat het strand dichtbij was ?
hoe ver is het ongeveer lopen dan ?
Ntlie_ schreef:Ik ga niet in de zomer, maar in de lente.
26 april ga ik samen met casperrr 8 daagjes naar Sharm El Sheikh

Mijn mening is iig dat ik liever wat te veel betaal en zeker weet dat alles goed gaat
Vertrouw mijn reisorganisatie toch iets meer dan dat ik in een stadje een excursie boek die een stuk goedkoper is, denk dat altijd dat er wat mis is

Niseyra schreef:Dank je!
Ik las ergens dat excursies in "boekingskantoortjes" goedkoper zijn dan via de reisorganisatie, iemand daar ervaring mee?

). Het waaide heel hard maar de wind is nu afgenomen, nu is het lekker. Zijn met zo'n seascope geweest, was kotsmisselijk
Als je hebt gesnorkelt dan is die Seascope niet leuk, zit een heel dik glas tussen en die is heel vies. Plus je wordt kotsmisselijk
(Het waaide wel hard hoor)