hopelijk start ik dit topic op de goeie plek en is er niet al een soortgelijk topic..
in de carnavalsvakantie ga ik 12 dagen naar Mexico, en daarvoor moet ik 11 uur vliegen. Mijn probleem: ik kan niet slapen in een vliegtuig en moet me dus 11 uur zien te vermaken!
Waarschijnlijk wordt het boeken lezen, maar ik zou dus echt niet weten welke..
Zelf hou ik erg van bv Dan Brown (Da Vinchi Code) of juist lekker snel lezende boeken zoals Shopaholic! van Sophie Kinsella, of zoiets als Komt een vrouw bij de Dokter van Kluun.
Heeft iemand nog leuke boeken gelezen of van gehoord waar ik evt iets aan zou hebben?
En als t geen boeken zijn.. wat kan je nog meer doen al die tijd?
En als je echt niet kan slapen moet je misschien een slaappil nemen. Deden wij ook toen we naar Miami gingen. Ook in verband met het tijdsverschil. ( Maar daar moet je natuurlijk geen gewoonte van maken )
Gelukkig had ik een goed boek bij, voor dat ik het wist waren de 12 uurtjes voorbij!

) opzetten
Heb 3 cd's geluisterd, 2,5 films gekeken, spelletje gespeeld, uit het raam gekeken, foto's gemaakt, boekje gelezen, proberen te slapen wat niet lukte, en uiteindelijk aftellen naar het landen
dus die tijd was zo voorbij.
) en datzelfde geldt voor Sophie Kinsella (in het duits gekocht bij gebrek aan de nederlandse versie
). Neem dan ook wat tijdschriften mee, want daar kun je lekker met verstand op nul doorheen bladeren en niet zo gefocused te lezen
(al dan niet poging tot).
Hebben alle Boeing 777's dat? Ik vlieg van de zomer met een Boeing 777-200/300 van American Airlines naar LA (ruim 11 uur vanaf Londen).
Weet je nog met welke maatschappij jullie vlogen? Ik heb net even op de website van AA 'indelingsplaatjes' van hun vliegtuigen bekeken. Daar zag ik dat in hun Boeings gewoon een paar schermpjes zijn, dus niet in iedere stoel? Kan inmiddels natuurlijk veranderd zijn (hoop het).